אין תמונה
מתוך הנסיכה והצפרדע. 25 מיליון בסופ"ש

בתוך כל האנימציות הממוחשבות, קצת התגעגענו לסרטים הישנים של וולט דיסני, עם החיות המדברות והשירים הקליטים. בדיסני כנראה הרגישו את הנוסטלגיה, ויצרו את "הנסיכה והצפרדע" - סרט אנימציה מהדור הישן, אבל עם טוויסט חדש - מדובר בנסיכה השחורה הראשונה של דיסני. הסרט נחת הישר לראש הטבלה עם 25 מיליון בסוף השבוע האחרון וסך של 27.9 עם הקרנות מוקדמות. מדובר בפתיחה נאה אך לא מדהימה, פחות מהישגיו של "רוחות חג המולד", שעדיין איתנו גם השבוע במקום החמישי בטבלה עם 6.9 מיליון דולר.

"The Blind Side", הדרמה בכיכובה של סנדרה בולוק, חוזרת למקום השני עם 15.5 מיליון דולר בסופ"ש הרביעי שלה בבתי הקולנוע. הסרט פותח פער על "דמדומים 2: ירח חדש" בזכות הכניסה החדשה השנייה לטבלה - " Invictus". מורגן פרימן מגלם את דמותו של נלסון מנדלה, ומתאר כיצד ניסה מנדלה לאחד את דרום אפריקה בהנהגתו באמצעות אירוח אליפות הרוגבי העולמית. הסרט גרף 9.1 מיליון בשבוע הראשון שלו, ודחק את "ירח חדש" אל המקום הרביעי, עם 8 מיליון דולר בלבד.

החמישייה האחרונה נפתחת עם "אחים", הדרמה בכיכובם של נטלי פורטמן וג'ייק ג'ילנהול, שגרפה 5 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע השני שלה. "2012" הוותיק ו"מזל תאומים" גרפו כל אחד כ-4.4 מיליון דולר. ההבדל הוא שרווחיו של "2012" עומדים על 155 מיליון דולר עד כה, ו"מזל תאומים" גרף רק 40 מיליון דולר מאז עלה לאקרנים.

אין תמונה
סט פמוטים של יהלומיס

>> ביקורת קולנוע: רוצו לראות את "ארץ יצורי הפרא"