אין תמונה
הנוסע השמיני. עד מתי?

מעריצי סדרת סרטי האימה "הנוסע השמיני" היכונו. לאחר שנים של שמועות התקבל בסוף השבוע אישור רשמי על תחילת ההכנות לצילומי סרט חמישי בסדרה, שיהיה קדימון (Prequel) לעלילת הסרט הראשון משנת 79'.

כזכור, הסרט האחרון בסדרה הסתיים בשובה של אלן ריפלי (סיגורני וויבר) לכדור הארץ, אחרי שהפכה למוטציה של DNA אנושי וחייזרי. מפיקי הסדרה לא רוו נחת מההצלחה המינורית של "הנוסע השמיני 3" ו"הנוסע השמיני: התחייה", אך ההצלחה העצומה של שני הסרטים הראשונים והעובדה שעד כה גרפו סרטי "הנוסע השמיני" 1.7 מיליארד דולר ברחבי העולם, הכריעה בסופו של דבר לטובת אור ירוק לפיתוח תסריט לסרט חמישי.

רידלי סקוט, שביים את הסרט המקורי, כבר התחייב לשוב לכס הבמאי. את התסריט כותב ג'ון ספיית'ס האלמוני יחסית, והעלילה תחזור כאמור שנים רבות לעבר ותתחיל פרק חדש לחלוטין בסאגת המפגש בין המין האנושי וגזע החייזרים הקטלניים עם הדם החומצתי.

פרטי העלילה נשמרים בסודיות מוחלטת, אך ידוע כי דמותה של אלן ריפלי לא תשוב לסדרה. סקוט יתחיל לעבוד על הסרט מיד אחרי שיסיים את צילומי אפוס ההרפתקאות הנוכחי שלו, גרסה חדשה ל"רובין הוד" בכיכובם של ראסל קרואו וקייט בלנשט.