אין תמונה
מתוך "המסור 3D". מקום 1

סוף השבוע של ליל כל הקדושים נחגג השנה, כמיטב המסורת, במסיבות תחפושות, ב"ממתק או תעלול" ובצפייה בסרטי אימה. לא פלא, אם כן, שבראש הטבלה השבוע מתמקם לו הסרט השביעי והאחרון – כך הוצהר – בסדרת "המסור".

זהו הסרט הראשון בסדרה שמוקרן בטכנולוגיית תלת-מימד, מה שהיה אמור להבטיח לו נתוני פתיחה נאים, אלא ש"המסור 3D" מסתפק בהכנסות של 24.2 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים. הוא אינו מצליח לגבור על נתוני הפתיחה של סרטי "המסור" הראשונים – על אף מחירי הכרטיסים הגבוהים – ואינו מגיע לקרסוליו של "פעילות על טבעית 2", שפתח בשבוע שעבר עם 41.5 מיליון.

"פעילות" עצמו מתמקם במקום השני השבוע, עם הכנסות של 16.5 מיליון דולר בסוף השבוע של ההלואין. "RED" עם ברוס וויליס שומר על המקום השלישי עם 10.8 מיליון, ואילו "ג'קאס 3D" כבר צונח למקום הרביעי, עם הכנסות של 8.4 מיליון דולר בלבד. את החמישייה הראשונה סוגר "מכאן והלאה" עם 6.3 מיליון השבוע, כמעט חצי מהכנסותיו בשבוע שעבר.

במרוץ למקום השישי מנצח " Secretariat", סרט המרוצים שמרוויח השבוע 5.1 מיליון. "הרשת החברתית" צונח למקום השביעי אחרי חמישה שבועות, עם הכנסות של 4.7 מיליון דולר וכמעט 80 מיליון עד כה.

"חיים כמו שמכירים" במקום השמיני עם 4.1 מיליון, ואילו "גנב עירוני", הסרט הוותיק בטבלה, עם 2 מיליון השבוע וסך הכנסות של 87.7 מיליון. את העשירייה סוגר סרט חדש, " Conviction", שכבר יצא להקרנות מצומצמות בסוף השבוע שעבר, אבל נחל כישלון קופתי יחסי. הסרט, בכיכובה של הילארי סוואנק, גרף השבוע 1.8 מיליון ובסך הכל 2.4 מיליון מאז יציאתו לאקרנים.

אין תמונה
מתוך "המסור 3D". מקום 1

>> ביקורת קולנוע: "הרשת החברתית" הוא סרט חובה