אין תמונה
הופ ארנב. מקום 1

הוליווד מתחילה להתאושש אחרי כמה שבועות של קופות ריקות: סוף השבוע הזה עמד בסימן הכנסות מרשימות ואפילו מפתיעות לשלושת הסרטים החדשים שפתחו בו. בראש הרשימה עומד "הופ ארנב", סרט לכל המשפחה מהמפיקים של "גנוב על הירח", שגרף 38.2 מיליון דולר. הסרט, שיצא לקראת הפסחא הנוצרי, הוא שילוב בין אנימציית מחשב וצילומים של שחקנים אמיתיים, ובארץ הוא יציג בדיבוב לעברית.

במקום השני נמצא "קוד מקור" עם ג'ייק ג'ילנהול, שפתח עם סכום נאה 15 מיליון דולר. הפתעת העשירייה שייכת לאורן פלי, הבמאי הישראלי לשעבר שאחראי להצלחת "פעילות על טבעית" 1 ו-2. השבוע הוא עשה זאת שוב, עם מותחן אימה בהפקתו בשם " Insidious", שגרף 13.5 מיליון דולר ונכנס היישר למקום השלישי. נתון מדהים, בהתחשב בתקציב הפעוט של הסרט – מיליון דולר בלבד.

במקום הרביעי השבוע נמצא "יומנו של חנון 2", שספג ירידה חדה בהכנסותיו וגרף רק 10.2 מיליון. "ללא גבולות" במקום החמישי עם 9.4 מיליון, ואילו המותחן "סנגור במבחן" במקום השישי עם 7 מיליון דולר. המקום השביעי והלא-מכובד שייך ל"סאקר פאנץ'", שצונח אחרי פתיחה במקום השני בשבוע שעבר. הסרט, בכיכובם של ונסה הדג'נס וג'ון האם, הצליח לגרוף רק 6.1 מיליון דולר.

"רנגו" המצויר במקום השמיני אחרי חמישה סופ"שים, עם 4.5 מיליון דולר וסך הכנסות מצטבר של 113.8 מיליון עד כה. במקום התשיעי נמצא סרט הפנטזיה "פול" עם 4.3 מיליון דולר ואילו "הקרב על לוס אנג'לס" סוגר את העשירייה עם 3.5 מיליון דולר וסך רווחים של כ-78 מיליון.

>> הראל סקעת מדבר על היציאה מהארון