אין תמונה
מתוך ג'קאס. מקום 1

שון וויליאם סקוט, ג'וני נוקסוויל וסטיבו יכולים להישען אחורה באחוזה המפוארת שלהם ולחכך את ידיהם בהנאה – "ג'קאס 3D", סרט ההמשך לסדרת הפעלולים האינפנטיליים שלהם מ-MTV, עשה את הבלתי ייאמן וגרף 50 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון בבתי הקולנוע בצפון אמריקה. הסרט התמקם בראש הטבלה והדיח משם בבעיטה את "הרשת החברתית" אחרי שבועיים.

במקום השני בטבלה מתברג סרט חדש נוסף, "RED", שמאחד בין שחקנים וותיקים כמו ברוס וויליס, הלן מירן, ג'ון מלקוביץ' ועוד. הסרט פתח עם 22.5 מיליון דולר, נתון מוצלח מאוד לכל הדעות.

"הרשת החברתית" נדחק, כאמור, למקום השלישי אחרי שבועיים בראש טבלת שוברי הקופות, עם 11 מיליון השבוע וסף רווחים של 63.1 עד כה.

במקום הרביעי נמצא "Secretariat", סרט הרוכבים שגורף השבוע 9.5 מיליון דולר. "חיים כמו שמכירים" עם קת'רין הייגל סוגר את החמישייה הראשונה עם 9.2 מיליון בסוף השבוע השני שלו באקרנים.

"אגדה עם כנפיים" במקום השישי עם 4.2 מיליון דולר השבוע ו-46 מיליון עד כה, מאז עלה לפני כשלושה וחצי שבועות לאקרנים. במקום השביעי, "גנב עירוני" של בן אפלק גורף השבוע 4 מיליון, ואילו " My Soul to Take" שנכנס לטבלה בשבוע שעבר צונח למקום השמיני עם 3.2 מיליון.

במקום התשיעי נמצאת הקומדיה "Easy A" עם 2.7 מיליון דולר, בסוף השבוע החמישי שלה באקרנים, ואילו "וול סטריט 2" סוגר את העשירייה עם 2.4 מיליון דולר ו-47.9 מיליון סך הכל.

אין תמונה
מתוך ג'קאס. מקום 1

>> קים בוסי מצטרפת ל"מחוברים"