אין תמונה
החברות הכי טובות. הן כבר בפנים

סרט ההמשך ל"סקס והעיר הגדולה", הגרסה הקולנועית המצליחה לסדרת הטלוויזיה המיתולוגית, יגיע למסכי הקולנוע ב-18 במאי 2010. כך הודיעו רשמית בסוף השבוע אולפני "ניו ליין" שיפיקו את הסרט. ארבע השחקניות הראשיות: שרה ג'סיקה פרקר, קים קתרל, סינתיה ניקסון וכריסטין דייויס, כבר אשרו את השתתפותם בסרט החדש, כמו גם הבמאי-תסריטאי מייקל פטריק קינג.

ואולם, הבעיה העיקרית העומדת בימים אלה בפני ההפקה היא העדרו של מיסטר ביג, אותו מגלם השחקן כריס נות'. אתר E online מדווח השבוע כי המגעים בין סוכניו של נות' ואולפני ניו ליין נקלעו למבוי סתום, היות ולטענת השחקן קיימת בעיה של "לוחות זמנים" במועדי בצילומים המתוכננים. מאז סיום צילומי סדרת הטלוויזיה הספיק נות' לגלם את הבלש מייק לוגן בסדרה "חוק וסדר", ובהמשך השנה צפויים להגיע למסכי הקולנוע שני סרטים חדשים בהשתתפותו, הקומדיה "My one and only" עם קווין בייקון ורנה זלווגר והדרמה "Frame of mind".

מקורבים להפקה טוענים כי הסיבה האמיתית לעיקוב החתימה של נות' על החוזה לצילומי "סקס והעיר הגדולה 2" היא כספית, היות והוא מנסה להעלות את שכרו למקסימום בטענה שאין סיכוי לסרט המשך בלעדיו.

כזכור, בסיום צילומי הסרט הקודם נשאו קארי ברדשו וביג במזל טוב אחרי אינספור פרידות ומשברים. מה שמותיר סימן שאלה גדול לגבי היכולת להמציא המשך עלילתי ראוי ללא הגבר שלצידה. צילומי "סקס והעיר הגדולה 2" אמורים להתחיל בניו יורק בעוד חודשיים, כך שהמשא ומתן בין הצדדים מחויב לסיום מהיר כבר בשבועות הקרובים.