אין תמונה
מתוך "הרשת החברתית". מקום 1

מיליוני אמריקנים עזבו בסוף השבוע האחרון את המחשב והתנתקו מ"פייסבוק", כדי ללכת לקולנוע ולצפות ב"הרשת החברתית", הסרט שעוסק ב- ובכן, "פייסבוק". כך, לפחות, מעידים הנתונים מסוף השבוע: הסרט החדש, בכיכובם של ג'סטין טימברלייק וגסי אייזנברג ("זומבילנד") גרף 23 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, ונכנס, כצפוי, היישר אל ראש טבלת שוברי הקופות.

מהפך קטן במקום השני – "אגדה עם כנפיים" שומר על מקומו מהשבוע שעבר עם 10.8 מיליון דולר השבוע, בעוד שהמניות של "וול סטריט" צונחות והוא מתמקם במקום השלישי, אחרי שכיכב בראש הטבלה בשבוע שעבר. הסרט גרף 10.1 מיליון ועומד על סך הכנסות של כ-35 מיליון עד כה.

במקום הרביעי נמצא "גנב עירוני", עם 10 מיליון דולר, ואילו " Easy A" במקום החמישי בטבלה עם 7 מיליון בסוף השבוע השלישי שלו באקרנים. את החמישייה האחרונה פותח "רק לא את", שעשה 5.6 מיליון השבוע, אך עדיין הביס שני סרטים חדשים שנכנסו למקומות השביעי והשמיני.

הסרט " Case 39", מותחן בכיכובם של רנה זלווגר ובראדלי קופר (שגם נפגשו והתאהבו על הסט), פתח עם 5.4 מיליון בלבד. סרט האימה " Let Me In" המבוסס על רומן מאת ג'ון אייבידה לינדקוויסט, מעט מאחוריו עם 5.3 מיליון דולר בסופ"ש הראשון שלו.

את העשירייה סוגרים "Devil" עם 3.7 בסוף השבוע השלישי שלו באקרנים, ואילו סרט האנימציה "אלפא ואומגה" במקום העשירי עם 3 מיליון דולר בלבד. ובפינת הפרידה המרגשת: "התחלה" של ליאונרדו דיקפריו מפנה את מקומו בטבלה אחרי 12 שבועות.

אין תמונה
מתוך "הרשת החברתית". מקום 1

>> הוליווד זה כאן: פמלה אנדרסון מצטרפת ל"רוקדים עם כוכבים"