אין תמונה
רנגו. מקום 1

האוסקר כבר מאחורינו, אבל הזכייה של "נאום המלך" הביאה לו בסוף השבוע העשירי שלו בטבלה רווחים נאים של 6.8 מיליון דולר, שהספיקו לו כדי לטפס לחמישייה הראשונה.

את ראש הטבלה תופס סרט האנימציה של הבמאי גור ורבינסקי, "רנגו", עם ג'וני דפ בתפקיד הזיקית המבויתת שמגיעה למדבר בניסיון לחפש זהות משלה. הסרט פתח עם 36 מיליון דולר.

במקום השני – סרט חדש נוסף, "The Adjustment Bureau ", מותחן בכיכובם של מאט דיימון ואמילי בלאנט, שפתח עם 19.2 מיליון דולר השבוע. במקום השלישי נמצא " Beastly", עיבוד עדכני לאגדה "היפה והחיה", עם אלכס פוטיפר (שגם מככב בטבלה במקום אחר), ונסה הדג'ינס ומרי קייט אולסן. הסרט גרף רק 8.7 מיליון השבוע, למרות הפנייה לקהל צעיר יותר.

אל המקום הרביעי, לפני "נאום המלך", נוחתת "רווקים לשבוע" עם אוון ווילסון. הקומדיה גרפה 8.6 מיליון דולר. את החמישייה האחרונה פותח "נומיאו וג'ולייט", עם 6.7 מיליון דולר בסוף השבוע הרביעי שלו באקרנים וצניחה חופשית מן המקום הראשון בשבוע שעבר. במקום השביעי – "לזרום עם זה", שגרף 6.5 מיליון השבוע ו-88.2 מיליון דולר מאז צאתו למסכים.

"זהות לא ידועה" בכיכובו של ליאם ניסן נופלת למקום השמיני עם 6.3 מיליון דולר, וכמובטח – אלכס פוטיפר גם במקום התשיעי עם "אני מספר ארבע" – עוד מותחן נעורים שאכזב בקופות וגם השבוע גרף רק 5.7 מיליון. את העשירייה סוגר ג'סטין ביבר בתלת מימד, עם 4.5 מיליון השבוע ורווחים של 69 מיליון דולר עד כה.

>> ביקורת קולנוע: איך החדש של נטלי פורטמן?