סופ"ש חלש במיוחד עבר על הקופות בארה"ב, אחרי שבועיים מצוינים ורווחיים מאוד. הכניסות הנמוכות לטבלה של הסרטים החדשים השבוע סייעו לסרט לא כל כך חדש, "נומיאו וג'ולייט", להעפיל לראש הטבלה בשבוע השלישי להקרנתו. "נומיאו", סרט אנימציה עם שירים מקוריים של אלטון ג'ון, גרף השבוע 13.8 מיליון דולר, מה שמעמיד את רווחיו על כמעט 75 מיליון דולר.

"נאום המלך", שגרף הלילה את פרס הסרט הטוב ביותר בטקס האוסקר, שומר על המקום השביעי והמכובד עם 7.7 מיליון השבוע וסך רווחים של כ-115 מיליון מאז צאתו לאקרנים.

אל המקום השני נכנסה הקומדיה "רווקים לשבוע" של האחים פארלי, בכיכובם של אוון ווילסון וג'ייסון סודאקיס. הסרט גרף רק 13.5 מיליון דולר, אך הצליח לעקוף את "זהות לא ידועה" עם ליאם ניסן, שכיכב כאן בשבוע שעבר. "זהות לא ידועה" יורד למקום השלישי עם 13 מיליון דולר השבוע.

במקום הרביעי – "לזרום עם זה" עם אניסטון וסנדלר, שגורף השבוע 11.7 מיליון ומעלה את מאזן הרווחים שלה ל-79.5 מיליון דולר בשבועיים וחצי. "אני מספר ארבע" נמצא דווקא במקום החמישי עם 10.2 מיליון דולר, נתון מאכזב ביחס לציפיות מסרט המד"ב. ג'סטין ביבר וסרטו התיעודי נשארים במקום השישי בטבלה השבוע עם 8.7 מיליון דולר, וסוגרים 62.3 מיליון עד כה.

"ביג מאמא" צונח למקום השמיני עם 6.9 מיליון דולר השבוע. במקום התשיעי בטבלה נמצא סרטו החדש של ניקולס קייג', "מרדף עצבני", שלמרות ההפצה בתלת מימד ממשיך את רצף הכישלונות הקופתיים של קייג', שהאחרון בהם היה "עונת המכשפה". הסרט פתח עם 5 מיליון דולר בלבד השבוע. המותחן "השותפה" סוגר את הטבלה עם 2.1 מיליון דולר אחרי 3 וחצי שבועות באקרנים.

>> ביקורת קולנוע "בלו ולנטיין": עוצמתי ומרגש