זה לא היה שבוע מלהיב בקופות – בעוד שבשבוע שעבר, "הקרב על לוס אנג'לס" כבש בסערה את המקום הראשון עם 36 מיליון דולר, השבוע עושה זאת "ללא גבולות" עם כמעט 50 אחוז מהסכום. המותחן הבדיוני, בכיכובם של בראדלי קופר ורוברט דה נירו, פתח עם 18.8 מיליון שהספיקו לו להתברג בראש העשירייה.

במקום השני, גם השבוע, נמצא סרט האנימציה "רנגו" עם ג'וני דפ, שגרף 16.2 מיליון דולר - ירידה של 30 אחוזים מהשבוע שעבר. עד כה גרף הסרט 93.5 מיליון דולר בשבועיים וחצי. "פלישה עולמית: הקרב על לוס אנג'לס" צונח אל המקום השלישי השבוע עם 14.5 מיליון, ועדיין עוקף שניים משלושת הסרטים החדשים שפתחו בסופ"ש.

אל המקום הרביעי נכנס "פול", קומדיית חייזרים עם סת' רוגן, שגרפה 12 מיליון דולר. גם הסרט החדש "סנגור במבחן", בכיכובם של מת'יו מקונוהי וראיין פיליפה, גרף 11.8 מיליון ונכנס הישר אל המקום החמישי בטבלה.

את החמישייה האחרונה פותח "ירח אדום" – העיבוד הקודר ל"כיפה אדומה" - שממשיך לדשדש גם השבוע עם 7.8 מיליון דולר. כישלון נוסף שמסתמן הוא "דרושות אימהות למאדים" של "דיסני", שגם השבוע לא מצליח להתרומם וגורף 6.2 מיליון דולר בלבד – סכום עלוב ביחס לסרט אנימציה בתלת-מימד לכל המשפחה.

המותחן "כנגד כל הסיכויים" עם מאט דיימון ואמילי בלאנט במקום השמיני, עם 5.8 מיליון דולר בסוף השבוע השלישי שלו באקרנים. " Beastly", העיבוד המודרני ל"היפה והחיה" אף הוא ממשיך להדרדר במורד הטבלה אל המקום התשיעי עם 3.3 מיליון דולר בלבד.

"רווקים לשבוע", הסרט הוותיק בטבלה, סוגר את העשירייה עם 2.7 מיליון דולר וכמעט 40 מיליון דולר מאז צאתו לאקרנים לפני שלושה וחצי שבועות.

>> וונדר וומן המקורית מפרגנת לחדשה