אין תמונה
מישל גלר. תככב בסרט החדש?

בשורה למעריצי "באפי קוטלת הערפדים" ז"ל: סדרת הטלוויזיה הפולחנית בכיכובה של שרה מישל גלר, שהתבססה על סרט קולנוע כושל משנת 92', עומדת לחזור למסך הגדול בגרסה קולנועית חדשה. הבשורה הפחות טובה: לסרט המתוכנן לא יהיה קשר לסדרה שיצר ג'וס ווידון.

מלבד קווי העלילה הבסיסיים והדמות הראשית של נערה כל-אמריקנית ממוצעת המגלה שייעודה בחיים הוא להגן על העולם מפני ערפדים ושאר חלאות, מתוכנן תסריט חדש לחלוטין ללא דמויות המשנה המוכרות מהסדרה בהם אנג'ל, ווילו, זאנדר וספייק.

יוצר הסדרה המקורית, ג'וס ווידון, לא יהיה מעורב בפרויקט. את מקומו תתפוס הבמאית פראן רובל קוזוי שעבדה על סרט הקולנוע שהיה ההשראה לסדרה, וחברת "ורטיגו" המתמחה בעיבודים אמריקניים לסרטים מהמזרח הרחוק (כמו "הטינה") תפיק. 

כזכור, פראן רובל קוזוי קיבלה בתחילת שנות ה-90' תסריט פרי עטו של התסריטאי האלמוני (דאז) ג'וס ווידון, ויזמה את הפיכתו לסרט שכאמור היה כישלון קופתי.

כמה שנים מאוחר יותר קיבל ווידון הצעה לפתח מחדש את התסריט לסדרת הטלוויזיה שהפכה ללהיט ענק, ומאוחר יותר פיתח גם את דמות המשנה של הערפד אנג'ל לסדרה עצמאית מצליחה.

בימים אלה מוקרנת בארצות הברית העונה הראשונה של הסדרה הבדיונית החדשה מבית היוצר של ג'וס ווידון, "בית הבובות" בכיכובה של השחקנית אליזה דושקו, עוד פליטה מצוות השחקנים המקורי של "באפי".

אחת האפשרויות אותן בוחנת בימים אלה פראן רובל קוזוי היא לביים גרסה קולנועית ללא באפי, ולעשות שימוש רק ברעיון הבסיסי של הסדרה לפיו בכל דור קם לעולם קוטל ערפדים חדש. הפרטים בנדון נשמרים לפי שעה בסודיות מוחלטת, אך קוזוי הסכימה לאשר כי הסרט המיועד יהיה אפל, קודר ואלים בהרבה מהסרט הראשון ומהסדרה שבאה בעקבותיו.

עוד בmakoבידור: שפרה קורנפלד רוכבת ברחובות תל אביב, איגור מ"הישרדות" פותח פה על מירית, בר רפאלי ונועם טור נראים קרובים מתמיד, נינט טייב משיקה אלבום חדש ומה עושה היום דניאל בן חיים מ"כוכב נולד".