הפרידה מהארי פוטר החזירה את האמריקנים בהמוניהם אל בתי הקולנוע, כדי לצפות בחלק הראשון מבין שני סרטי הפינאלה בסדרה. כצפוי, "הארי פוטר ואוצרות המוות 1" שבר קופות בצפון אמריקה עם 125 מיליון דולר ורווחים של כ-330 מיליון ברחבי העולם – וזאת אפילו בלי גרסת תלת מימד. נתונים אלה הופכים את "אוצרות המוות" לסרט עם הפתיחה הגבוהה ביותר בסדרה, שיא בו החזיק לפני כן הסרט הרביעי, "הארי פוטר וגביע האש", שפתח עם 102.7 מיליון ב-2005.

הקוסם הצעיר הותיר מאחוריו את שאר הסרטים בטבלה, ביניהם "מגה מוח" שפינה בהכנעה את המקום הראשון וגרף השבוע 16.2 מיליון דולר.

"בלתי ניתנת לעצירה" התמקם במקום השלישי לאחר שבוע נוסף באקרנים ורווחים מאכזבים למדי של 13.1 מיליון דולר. הקומדיה "אל תלחצי אני בדרך" במקום הרביעי השבוע עם 9.2 מיליון.

המותחן "שלושת הימים הבאים", בבימויו של פול האגיס ("התרסקות") בכיכובו של ראסל קרואו והשתתפותה של מורן אטיאס, נחל כישלון קופתי בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים – רק 6.8 מיליון דולר, שמיקמו אותו במקום החמישי בטבלה.

במקום השישי נמצא "קשה על הבוקר" עם האריסון פורד, שגרף השבוע רק 5.2 מיליון. "סקייליין" אף הוא מדשדש לו במקום השביעי, עם רווחים של 3.4 מיליון דולר. הסרט הוותיק בטבלה, "RED", יורד בנחת למקום השמיני עם 2.5 מיליון השבוע וסך רווחים של 83.6 מיליון עד כה.

הדרמה " For Colored Girls" במקום התשיעי עם 2.4 מיליון ואילו "משחק הוגן", דרמת ריגול בכיכובם של נעמי ווטס, שון פן ולירז צ'רכי, סוגרת את הטבלה עם 1.5 מיליון.

>> "רמזור" זכתה בפרס האמי הבינלאומי