אין תמונה
גירסת המקור. מעוררת דאחקות
כמו מעריצי "סטאר טרק" לפניהם, שכבר שנים מגיעים מחופשים לכנסים והקרנות ברחבי העולם ומנהלים חיים קהילתיים שלמים, גם למעריצי "אווטאר" יש תרבות כחולה משל עצמם. הם נצבעים ומתחפשים לבני הנאבי, תושבי הכוכב פנדורה, וצופים שוב ושוב בסרט האהוב עליהם. הם היו שמחים לחיות בעולם הבדיוני של הסרט במקום לעבוד בעבודות היומיומיות שלהם, ובאופן כללי מהווים תת-תרבות חנונית חדשה ומסקרנת שהולכת ותופסת תאוצה. וזה היה רק עניין של זמן עד שהם יזכו לפארודיה משל עצמם.

קבלו את אנשי הנאבי של הומטרי, ויסקונסין – בחיים האמיתיים הם באק קירקלנד, דן האריסון ודגלאס מרפי, אבל כשהם מתלבשים כנאבי ויוצאים אל החורשה, הם הופכים לטסוטיי, קיסוק ואייתוקאן. הסרטון המצחיק הזה מראה אותם במהלך משחק L.A.R.P – משחק תפקידים חי של "אווטאר".

השלושה, יחד עם עוד וואנאבי'ז אחרים כמוהם, מתחפשים ליצורים הכחולים מהסרט ומשחקים אותה נאבי באמצע חורשה בויסקונסין. לא ברור איך הם מצליחים לא לקפוא מקור כשלגופם רק צבע כחול וכמה סמרטוטים, אבל מה שבטוח, הם נכנסים לזה חזק מאוד.

מלבד יריות בחץ וקשת לעבר בובת אדם מפלסטיק, המלוות בקריאות "פאק יו, סקיי ביץ'", אנשי הנאבי גם מדברים בשפה המוזרה והמומצאת של החייזרים ומבצעים טקסים תחת עץ הנשמות – שהוא, למעשה, עץ רגיל מקושט בגלילי נייר טואלט. "אנחנו לא עושים את זה כי זה מגניב!" אומר בתקיפות באק "טסוטיי" קירקלנד, "אנחנו עושים את זה כי זה חשוב". "אני באמת נאבי, אני לא צריך להוכיח את זה על ידי אמירת דברים בשפה שלהם", מסביר דגלאס "אייתוקאן" מרפי. "זה כמו שטרנסקסואלים מתלבשים כלפי חוץ כדי להפגין את הפנימיות שלהם, זה מי שאני".

מדובר, כאמור, בפארודיה שערוכה כמו כתבה מוקומנטרית - אבל סמכו על מעריצי "אווטאר": יום אחד הדמיון, וגם הבדיחות, יהפכו למציאות. אחרי הכל, למרות שהם מתעקשים שהקרבה לטבע ולפנדורה עושה להם את זה, נראה כי הסיבה העיקרית שבגללה "אנשי הנאבי" המזויפים יוצאים מעורם היא, ובכן, כדי לתפוס בחורות. או במילים שלהם – לעשות "סיהיילו" עם בנות הנאבי האחרות. וזה בהחלט משהו שחנונים בכל העולם יכולים להזדהות איתו.

>>נינה התייצבה לפרמיירת הסרט "הנסיכה והצפרדע" בו היא שרה