מריל סטריפ וסנדרה בולוק מתנשקות (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
בולוק וסטריפ. מחזירות אהבה | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL

כל כוכב יודע שבעונת הפרסים, אם אתה זוכה לעמוד על הבמה ולקבל פרס, כדאי לנצל את הרגעים האלה ליחסי ציבור. סנדרה בולוק, למשל, זכתה בשישי האחרון בפרס השחקנית הטובה בטקס פרסי בחירת המבקרים יחד עם מתמודדת סופר ראויה נוספת, מריל סטריפ. בולוק עלתה עם סטריפ לבמה ואמרה בצחוק "זה בולשיט", לפני שהצמידה את שפתיה לנשיקה לוהטת עם מריל.

הקהל הריע לשתיהן, ובולוק חתמה את הנשיקה בקלישאת הנאומים הקלאסית "זה כבוד גדול". בנאום התודה שלה ציינה בולוק שלשתיים יש המון במשותף, "אני אוהבת סקס ואוכל כמו מריל, אנחנו דומות עד כדי כך. אתם פשוט לא הבחנתם בזה עד כה". היא סיימה את הנאום בפרגון לשותפתה לפרס ואמרה: "מריל מנשקת מעולה".

אחרי הטקס הקפידו שתי הכוכבות הקפידו להמשיך את הרומן גם באוזני התקשורת ופרגנו זו לזו בכל מקום.   "היא כזאת אישה טובה עם ראש נהדר לעסקים וחוש הומור. אני פשוט מעריצה אותה", אמרה בולוק. סטריפ מצידה החזירה מחמאות לבולוק: "יש לה תשוקה, רגש, הכל. כשהיא מצחיקה, זה תמיד ממקום אמיתי בחיים הרגשיים שלה, וזה הכי טוב שאפשר".

בולוק זכתה בפרס על משחקה בדרמת הפוטבול שוברת הקופות "Blind Side", ואילו סטריפ קיבלה אותו על "ג'ולי וג'וליה". השתיים מתמודדות גם על פרס השחקנית הטובה בקומדיה בטקס פרסי גלובוס הזהב, שייערך הלילה בהוליווד – בולוק על תפקידה ב"ההצעה", וסטריפ עם מועמדות כפולה על "ג'ולי וג'וליה" ו"זה מסובך". בואו נקווה שהן יזכו לחלוק במה גם הפעם ושג'וליה רוברטס, עוד מועמדת לפרס, גם תהיה בעניין.

מריל סטריפ וסנדרה בולוק מתנשקות (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
שימי לשון, מה אכפת לך | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL

>>כוכב "דקסטר" חולה בסרטן