אין תמונה
הית' לדג'ר. פעם אחרונה ודי

אחרי כמה שבועות נטולי שוברי קופות מגיע סופסוף לבתי הקולנוע בארצות הברית מוצר המעורר עניין ממשי. "לכודים ברשת", מותחן הפעולה החדש שהפיק סטיבן שפילברג וביים די.ג'יי קרוזו, גרף השבוע 29.2 מיליון דולר והתמקם בראש טבלת שוברי הקופות. שיה לה בוף ("רובוטריקים"), הכוכב הלוהט בהוליווד כרגע, מככב לצד מישל מונוהן כגבר צעיר המוצא עצמו, בלי שידע מדוע זה קורה דווקא לו, בלב מערבולת תככים בה מעורבת חברה מסתורית המפלילה אותו כחשוד בארגון פעולות טרור ואז עוקבת אחרי כל צעד שלו כשהוא מנסה להימלט משלטונות החוק. מונוהן היא קרבן נוסף של האח הגדול, הצופה ומושך בחוטים, וביחד מנסים השניים לשרוד את הסיוט ואף להשיב מלחמה. הקהל האמריקני, כאמור, מתלהב.

יתרת הטבלה עדיין רדומה למדי. למקום השני נכנסת הדרמה הרומנטית "לילות ברודנטה", בה מאחדים כוחות ריצ'רד גיר (שהרבה זמן לא טעם הצלחה קופתית) ודיאן ליין, שכיכבו כזכור גם ב"בוגדת" של הבמאי אדריאן ליין. הפעם הם מגלמים שני זרים, שאיום סופה מתקרבת מרתק אותם לסופשבוע באכסניה מבודדת בעיירה בצפון קרולינה, במהלכו יתמודדו עם השדים שהשאירו מאחור וימצאו כוחות חדשים זה בזרועות זו להיפך. התוצאה: הכנסות של 13.5 מיליון דולר.

למקום הרביעי נכנסת הדרמה נטולת הכוכבים "חסין אש", על כבאי וותיק המתמודד עם שריפות ביום ונישואים דועכים בלילה. לעומת הלהבות על המסך, ההכנסות פושרות: רק 6.5 מיליון דולר. גרוע עוד יותר מצבו של "נס בסנטה אנה", סרטו החדש של הבמאי ספייק לי, המבוסס על סיפורם האמיתי של ארבעה חיילים אפרו-אמריקנים שנלכדו מעבר לקווי האויב באיטליה במהלך קרבות מלחמת העולם השנייה. הסרט נכנס למקום התשיעי בלבד בטבלה עם הכנסות זעומות של 3.5 מיליון דולר.

וכן, "האביר האפל" נפרד מעשרת הגדולים בדיוק בשבוע בו נקבע תאריך לצאתו בפורמט DVD. רשמו לפניכם את ה-8 בדצמבר.

אין תמונה
הית' לדג'ר. פעם אחרונה ודי