חג ההודיה נגמר, וזה ניכר היטב בקופות: לא יצאו סרטים חדשים רבים לאקרנים, וסרטים אחרים הסתפקו ברווחים סבירים. לעומת סוף השבוע הקודם, בכל אופן, היה זה שבוע די סולידי בגזרת שוברי הקופות.

המהפך הגדול השבוע התרחש בפסגה – אחרי שבועיים במקום הראשון, "הארי פוטר ואוצרות המוות 1" מפנה את מקומו ל"פלונטר" המצויר. "הארי פוטר" גרף השבוע 16.7 מיליון דולר, ורווחיו בצפון אמריקה מסתכמים ב-244.2 מיליון עד כה. "פלונטר" של אולפני "דיסני" העפיל כאמור למקום הראשון עם 21.5 מיליון דולר.

את המקום השלישי והרביעי חולקים למעשה שני סרטים – "לא ניתנת לעצירה" ו"בורלסק" המדשדש, שניהם עם רווחים של 6.1 מיליון דולר. "אהבה וסמים אחרים" עם אן האתווי וג'ייק ג'ילנהול ממשיך לאכזב גם השבוע במקום החמישי עם 5.7 מיליון.

"מגה מוח", שכיכב בשלישיה הראשונה בארבעת השבועות האחרונים, צונח השבוע אל המקום השישי עם 5 מיליון דולר בלבד. עד כה גרף הסרט 136.7 מיליון דולר. עוד סרט ותיק בטבלה הוא "אל תלחצי אני בדרך", שנמצא במקום השביעי עם 4.2 מיליון דולר.

סרט הפעולה " Faster" ממשיך להשתרך מאחור עם רווחים מאכזבים של 3.8 מיליון דולר. גם הסרט החדש היחיד בעשירייה – " The Warrior's Way" עם קייט בוסוורת', לא מצליח לגרד הרבה יותר מ-3 מיליון ונכנס היישר אל המקום התשיעי. את העשירייה סוגר "שלושת הימים הבאים" עם ראסל קרואו, שגרף השבוע רק 2.7 מיליון.

אין תמונה
כבר הלך לה טוב על המסלול של טום פורד. אולי בזה היא תמשיך? ג'וליאן מור

>> גם בנובמבר: אלירז הכי מטוקבק