אין תמונה
גוף השקרים. פייר, ציפו ליותר

הצ'יוואווה שולטתתת. בסיומו של סוף שבוע נינוח בבתי הקולנוע בארצות הברית מוכת השפל הכלכלי המתחדש מצליחה "הצ'יוואווה מבברלי הילס", קומדיית החיות החדשה של אולפני דיסני, לאחוז בפסגת הטבלה שבוע נוסף עם הכנסות של 17.5 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 52.5 מיליון.

הרפתקאות הצ'יוואווה המפונק המנסה לשרוד את חיי הרחוב הותירו מאחור את מותחן האימה החדש "הסגר", המסתפק במקום השני ובהכנסות של 14.2 מיליון דולר. הסרט מתאר צוות צילום של תוכנית ריאלטי על אנשים העובדים בלילה וישנים ביום, המוצא עצמו במבנה דירות שנחסם בידי כוחות המשטרה מחשש להתפרצות נגיף קטלני וכך במקום תוכנית רגילה מתעדות המצלמות את אירועי הזוועה בתוך הבניין. ג'ניפר קרפנטר (המוכרת מהסדרה "דקסטר") מככבת.

במקום השלישי כניסה מאכזבת למותחן הפוליטי "גוף השקרים", שביים רידלי סקוט בכיכובם של ליאונרדו די קפריו וראסל קרואו. די קפריו מגלם סוכן CIA, שבמהלך ניסיון ללכוד טרוריסט מבוקש פותח במלחמת חורמה נגד האחראי עליו בסוכנות שאינו מהסס לנצל משברים בינלאומיים לצרכיו האפלים. האמריקנים, שאינם נוטים חיבה יתרה להצבת מראה לא מחמיאה מול פרצופם, הגיבו בקרירות לסרט בו מופיע אלון אבוטבול בתפקיד קטנטן. התוצאה: הכנסות של 13.1 מיליון דולר בלבד.

כניסות נוספות לעשירייה המובילה כוללות את דרמת הפוטבול "The express", המבוססת על סיפורו האמיתי של ארני דייויס, משחקני הפוטבול האפרו-אמריקניים הראשונים שזכו לתהילה כלל ארצית בארצות הברית של תחילת שנות ה-60'. רוב בראון הוא ארני דייויס ודניס קווייד הוא מאמנו הקשוח. הסרט גרף 4.7 מיליון דולר והסתפק במקום השישי בטבלה.

למקום התשיעי נכנסת הדרמה התקופתית "הדוכסית", בה מגלמת קירה נייטלי בת אצולה צעירה הלכודה בנישואים נטולי אושר ומסכנת את מעמדה ושמה הטוב בפרשיית אהבים עם פוליטיקאי שאפתן. הסרט, שעבר השבוע להפצה כלל ארצית, הוסיף 3.3 מיליון דולר לסך הכנסות של 5.6 מיליון.

את העשירייה המובילה חותם סרט הפנטזיה "עיר הגחלת", המתרחש בעיר שנבנתה בעמקי האדמה כמקום מסתור למין האנושי, ואחרי 200 שנה עומדת בפני השמדה כאשר הגנרטור המניע אותה מאיים לגווע. בעוד רוב תושבי העיר מנסים למצוא פתרון למשבר, קומץ תושבים מאמין שמצא דרך בחזרה לפני האדמה. ביל מוריי, טובי ג'ונס, טים רובינס, מרטין לנדאו וסוריס רונן האירית מככבים. מד ההכנסות: 3.2 מיליון דולר.

אין תמונה
גוף השקרים. פייר, ציפו ליותר