אין תמונה
ליאו ב"התחלה". מקום 1

בר רפאלי יכולה לישון בשקט: החבר שלה הוא עדיין אחד הכוכבים המכניסים ביותר בהוליווד. ליאונרדו דיקפריו כבר גרף סכום מדהים בפתיחה של "שאטר איילנד" השנה – יותר מארבעים מיליון דולר – וכעת הוא עושה זאת שוב עם "התחלה", תחת שרביט המנצחים של הבמאי כריסטופר נולן.

סרט הפנטזיה, שמתרחש ברובו בעולם החלומות, גרף בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים כ-60.4 מיליון דולר, וכבש את המקום הראשון בטבלה.

מלך הטבלה הקודם, "גנוב על הירח", שהביס בשבוע שעבר את "דמדומים 3", מתמקם במקום השני עם הכנסות מרשימות של 32.7 מיליון דולר וסך הכנסות של 118 מיליון מאז יצא לאקרנים לפני שבוע וחצי.

במקום השלישי נמצא סרט חדש נוסף – "שוליית המכשף" עם ניקולס קייג', שפתח עם 17.4 מיליון בסוף השבוע וסך רווחים של 24.5 בלבד מאז יצא ביום חמישי האחרון.

"דמדומים 3: ליקוי חמה" יורד השבוע למקום הרביעי, עם 13.5 מיליון דולר, ומיד אחריו מתמקם "צעצוע של סיפור 3" עם 11.7 מיליון בסוף השבוע החמישי שלו בקולנוע ו-363 מיליון עד כה. "מגודלים", הקומדיה בכיכובם של אדם סנדלר וחבורתו, גורפת השבוע 10 מיליון ופותחת את החמישייה האחרונה.

במקום השביעי השבוע נמצא "איירבנדר: כשף האוויר האחרון" של מ. נייט שאמלאן עם 7.5 בסוף השבוע השלישי שלו באקרנים, ו"טורפים" צונח מהמקום השלישי לשמיני תוך שבוע אחד בלבד – עם הכנסות מאכזבות של 6.8 מיליון.

את העשירייה סוגרים "כמו יום ולילה" עם קמרון דיאז וטום קרוז, שגורף השבוע 3.7 מיליון, ו"קראטה קיד" המצליח עם 2.2 מיליון בסוף השבוע השישי שלו באקרנים, וסך הכנסות של 169 מיליון דולר עד כה.

אין תמונה
ליאו ב"התחלה". מקום 1

>> הסרט "זוהי סדום" שובר שיאים