הביקורות קטלו, עותק באורך מלא דלף לאינטרנט כבר לפני שבועות, שפעת החזירים עצרה את ההפצה בשוק המקסיקני הענק, המפיקים נכנסו מראש לכוננות ספיגה והודיעו שגם רווחים של 70 מיליון דולר בסופ"ש יספיקו להם. בסופו של דבר הכלבים נבחו והשיירה עברה, ועוד איך עברה. "אקס מן המקור: וולברין", סרט האקשן החדש בכיכובו של יו ג'קמן שפתח רשמית בסוף השבוע את עונת שוברי הקופות של קיץ 2009, עשה כבוד לשמו וגרף לא פחות מ-87 מיליון דולר בבתי הקולנוע ברחבי ארצות הברית.
הפתיחה הגבוהה ביותר של סרט לשנת 2009, לפחות עד "סטאר טרק" שיצא בסוף השבוע המתקרב.

הגרסה הקולנועית שביים גאווין הוד ("צוצי") לסדרת הקומיקס על המוטנט הבלתי מנוצח בעל ציפורני הפלדה, וכיצד הפך לגיבור על מיוסר ונטול זיכרון, השאירה הרחק מאחור את כל הקולגות לעשירייה המובילה. כך מגיעה הקומדיה העל טבעית "אקסיות לכל הרוחות", בכיכובם של מתיו מקונוהי וג'ניפר גארנר, למקום השני בטבלה בהפרש הכנסות אדיר: 15.3 מיליון דולר בלבד. בסרט מגלם מקונוהי צלם רודף נשים, שרגע לפני שהוא הורס את חתונתו של אחיו החנון פולשות לחייו דמויות רפאים של חברותיו לשעבר ומובילות אותו במסע גילוי עצמי בניסיון לברר כיצד הפך לאנטי רומנטיקן מושבע והאם יש עדיין תקווה להציל אותו מחיי רווקות.

עוד אישה רודפת במקום השלישי, אליו יורד מהפסגה המותחן "אובססיבית" בכיכובן של ביונסה נוולס ואלי לרטר. הסרט גורף בסוף השבוע 12.2 מיליון דולר נוספים לסך הכנסות כולל של 47 מיליון. כראוי לעונת הקיץ, בה כל סוף שבוע עומד בסימן שובר קופות ענק אחד המותיר רק שאריות לכל מתחריו, כך גם יתרת העשירייה הנוכחית כוללת סרטים וותיקים או בסימן ירידה.

אין תמונה
יש להניח שביום הכלולות היא תאסוף את השיער