סוף שבוע לא קל עבר על בתי הקולנוע בארה"ב. האמריקנים העדיפו ככל הנראה להתחפר בפוך ולא לצאת מהבית, מה שהתבטא בהכנסות נמוכות במיוחד. סוף השבוע הקשה אפשר אפילו לסרט כמו "סיפורי נרניה: המסע בדורך השחר" להעפיל לראש הטבלה, למרות רווחים מאכזבים למדי בקופות: 24.5 בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים. מדובר בפתיחה הגרועה ביותר לסרט בסדרת "נרניה", מה שמעמיד בספק גדול את עתידה של הסדרה.

במקום השני נמצא סרט חדש נוסף, "התייר", בכיכובם של אנג'לינה ג'ולי וג'וני דפ. למרות מסע יחסי הציבור האגרסיבי שקיבל, הסרט פתח עם נתונים מאכזבים לא פחות – רק 17 מיליון דולר. אל המקום השלישי יורד "פלונטר" של "דיסני", עם 14.6 מיליון וסך הכנסות של 116 מיליון בשבועיים וחצי.

"הארי פוטר ואוצרות המוות 1" מתמקם במקום הרביעי עם 8.5 מיליון דולר ו-258 מיליון עד כה בצפון אמריקה. "לא ניתנת לעצירה" סוגר את החמישיה הראשונה עם רווחים של 3.8 מיליון השבוע.

"ברבור שחור", סרטה החדש של נטלי פורטמן, נכנס השבוע לטבלה לראשונה, לאחר שהופץ בהפצה מצומצמת וזכה להצלחה רבה. הסרט גרף עד כה 5.6 מיליון דולר, מתוכם 3.3 מיליון בסוף השבוע האחרון, והתמקם במקום השישי בטבלה. פורטמן נחשבת למועמדת מובילה לפרס האוסקר, מה שמגביר את הבאזז סביב הסרט – וגם מגדיל את הרווחים.

במקום השביעי נמצא השבוע "בורלסק" של כריסטינה אגילרה עם 3.2 מיליון, ואילו "אהבה וסמים אחרים" ממשיך לדשדש עם 3 מיליון דולר במקום השמיני. "אל תלחצי אני בדרך" ו"מגה מוח" המצליחים סוגרים את הטבלה עם רווחים של מעט יותר מ-2.5 מיליון לכל אחד.

אין תמונה

>> מי מוציא את ג'ון טרבולטה מהארון?