"האווטאר גרם לי לחרדה" (צילום: AP)
אווטאר. שוב בראש | צילום: AP

עוד שבוע בראש טבלת שוברי הקופות הוא רק הישג פעוט נוסף עבור "אווטאר". הסרט, שגרף השבוע 36 מיליון דולר וכך חצה את קו חצי המיליארד בארה"ב, שובר את השיא של "טיטאניק, סרטו הקודם של ג'יימס קמרון, וניצב בראש טבלת הסרטים הרווחים בעולם.

רווחיו של "אווטאר" הגיעו כבר ל-1.843 מיליארד דולר ברחבי העולם, מעט מעל ל"טיטאניק", שהרוויח 1.842 בין השנים 1997-1998. דרכו של "אווטאר" לתואר הנכסף החלה כבר בשבועות הראשונים להקרנתו כששבר בקלות את השיאים של "הארי פוטר ואבן החכמים", "האביר האפל", "שודדי הקאריביים - תיבה של איש מת" ו"שר הטבעות - שיבת המלך". ל"אווטאר" נותרו עוד כמה חודשים טובים בטבלת שוברי קופות ונראה כי ייקח יותר מ-12 שנה לשבור את השיא הנוכחי.

ומה קורה בשאר הטבלה? אל המקום השני נכנס הסרט החדש "לגיון המלאכים", בכיכובם של פול בטאני, דניס קוויד וקייט וולש, עם 18.2 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו. "The Book of Eli", שפתח בשבוע שעבר, יורד השבוע למקום השלישי בטבלה עם 17 מיליון דולר, וסך רווחים של 62 מיליון עד כה. במקום הרביעי נמצא סרט חדש נוסף, "Tooth Fairy", קומדיה בכיכובו של דה-רוק, שפתחה עם 14.5 מיליון בסוף השבוע האחרון. את החמישייה סוגר "מבט מגן עדן", סרטו של פיטר ג'קסון, שגרף 8.8 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע השני שלו באקרנים.

"שרלוק הולמס" יורד מקום אחד בטבלה עם 7.1 מיליון דולר וסך הכנסות כולל של 192 מיליון דולר עד כה. אחריו מתמקם הסרט החדש " Extraordinary Measures", דרמה עם ברנדון פרייז'ר והאריסון פורד, עם רווחים של 7 מיליון דולר בלבד. "אלווין" ו"זה מסובך" מתמקמים במקומות השמיני והתשיעי עם 6.5 ו-6.2 מיליון דולר בהתאמה בסוף השבוע החמישי שלהם בבתי הקולנוע, ואילו " The Spy Next Door" עם ג'קי צ'אן ממשיך לאכזב בקופות עם הכנסות של 4.8 מיליון דולר בסופ"ש השני שלו.

אין תמונה
טיטאניק. בקרוב תטבע
אין תמונה
טיטאניק. בקרוב תטבע