אין תמונה
מגה מוח. מקום 1

בלי הרבה כוח, אבל עם הרבה כסף, כבש להיט האנימציה החדש של דרימוורקס את ראש טבלת שוברי הקופות גם השבוע. "מגה מוח" גרף בסוף השבוע השני שלו באקרנים 30.1 מיליון דולר, והביס את סרט האקשן החדש של טוני סקוט, "לא ניתנת לעצירה". סרט הפעולה, בכיכובם של דנזל וושינגטון ורוזאריו דוסון, פתח עם 23.5 מיליון דולר השבוע.

במקום השלישי השבוע נמצאת הקומדיה "אל תלחצי אני בדרך" עם רוברט דאוני ג'וניור, שגרפה 15.5 מיליון. "סקייליין", סרט מד"ב חדש ועתיר אפקטים, נכנס למקום הרביעי עם נתונים לא מרשימים במיוחד – רק 11.7 מיליון דולר לחלליות שניסו להשמיד (שוב) את העולם.

את החמישייה סוגר סרט חדש נוסף – "קשה על הבוקר" עם האריסון פורד, קומדיה שלא הצליחה להתעורר וגרפה רק 9.6 מיליון דולר.

סרטו המדובר של טיילר פרי, " For Colored Girls", יורד למקום השישי אחרי שבוע אחד בלבד, עם 6.8 מיליון דולר. "RED" הוותיק במקום השביעי עם 5.1 מיליון דולר וסך רווחים מרשים של 79.8 מיליון.

שני סרטי האימה ששלטו בטבלה רק לפני שבועיים, "פעילות על טבעית 2" ו"המסור 3D" צונחים השבוע למקומות השמיני והתשיעי, עם 3.1 מיליון ו-2.8 מיליון דולר בהתאמה.

אפילו "ג'קאס 3D", שרק לפני כמה שבועות כיכב בראש הטבלה, יורד השבוע למקום העשירי עם רווחים של 2.3 מיליון דולר בלבד. השאלה הנשאלת היא, כיצד תיראה הטבלה עם שובו של הקוסם הצעיר "הארי פוטר", שמגיע לאקרנים בסוף השבוע הקרוב?

אין תמונה
מגה מוח. מקום 1

>> עוז זהבי וליאל דניר ביחד