אין תמונה
מתוך Paranormal Activity

אנחנו על המפה: הנציגה שלנו בהוליווד דניאלה פיק עושה כבוד במדורי הרכילות, וסרט האימה החדש "Paranormal Activity", של הבמאי הישראלי אורן פלי, כבר שובר קופות. הסרט, שנכנס למקום החמישי בטבלה, גרף כ-7.1 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, מספר מרשים בהתחשב בתקציב הזעום שלו. המבקרים כבר מכנים אותו "פרויקט המכשפה מבלייר השני" ולנו לא נותר אלא לנפח את החזה בגאווה ולקוות שבקרוב הוא גם יגיע לארץ.

הישר אל המקום הראשון, קצת מעל "Paranormal Activity", נוחתת הקומדיה החדשה "טיפול זוגי", בכיכובם של ווינס ווהן, ג'ייסון בייטמן וקריסטין בל. הסרט, שעוסק בארבעה זוגות שמגיעים לחופשה באתר נופש ומגלים שמדובר בסדנת זוגיות אינטנסיבית, פתח עם 35.3 מיליון דולר, הפתיחה הגבוהה ביותר בשבועות האחרונים.

"זומבילנד" יורד למקום השני אחרי שבוע אחד בראש הטבלה, עם 15 מיליון והכנסות של כ-47.8 מיליון עד כה. "גשם של פלאפל", הסרט הוותיק בטבלה, מחליק לאיטו אל המקום השלישי, עם 12 מיליון דולר, נתון לא רע בכלל לסופ"ש הרביעי שלו בבתי הקולנוע. גם החידוש התלת מימדי ל"צעצוע של סיפור" מצליח לשמור על מקום גבוה, עם הכנסות של 7.7 מיליון בשבוע השני שלו בטבלה.

את החמישייה התחתונה פותח "המחליפים" של ברוס וויליס עם 4.1 מיליון בסופ"ש האחרון, ובסך הכל הכנסות של 32.6 מיליון דולר – פחות ממה ש"טיפול זוגי" עשה בסופ"ש אחד. " The Invention of Lying", הקומדיה בכיכובו של ריקי ג'רוויס, צונחת שני מקומות בטבלה עם הכנסות של 3.4 מיליון דולר השבוע, וזאת, חברים, היא האמת לאמיתה.

שלושה המקומות האחרונים שמורים לשלישיה שבשבוע שבעבר היתה ממוקמת במקומות 6-8: " Whip It" של דרו בארימור במקום השמיני עם 2.8 מיליון, פחות ממה שהשחקנית מרוויחה לסרט; "קפיטליזם: סיפור אהבה" של מייקל מור לא הרחק מאחור עם 2.7 מיליון, אך בסך הכל הרוויח יותר מ" Whip It" בשבועיים האחרונים: 9.1 מיליון, מול 8.8 מיליון לדרו. את העשירייה סוגר אכזבת החודש, "תהילה", שלמרות הבאזז לא הצליח להמריא והוסיף לקופתו רק 2.6 מיליון דולר בסופ"ש האחרון. כמו שזה נראה, בשבוע הבא אף אחד כבר לא יזכור את השם.

אין תמונה
מתוך Paranormal Activity