ליאונרדו דיקפריו (צילום: חדשות)
דיקפריו. אולי בשנה הבאה | צילום: חדשות

למי שיש מזל באהבה אין מזל בעסקים? זה כנראה המצב אם אתה ליאונרדו דיקפריו, שמתהדר אמנם בבת זוג חדשה אחרי הרומן הממושך עם בר רפאלי, אך התבשר השבוע שיציאתו למסכים של סרטו החדש, "Shutter island", תידחה לפברואר 2010.

הסרט המדובר הוא שיתוף פעולה רביעי בין דיקפריו והבמאי מרטין סקורסזה אחרי "כנופיות ניו יורק", "הטייס", ו "The departed". דיקפריו מגלם חוקר משטרה בשם טדי דניאלס, שמגיע למוסד לחולי נפש הממוקם על אי מבודד לחקור פרשת היעלמות של אחת החולות, וחושף קנוניה אפלה המאיימת על חייו ושפיותו.

במקור יועד הסרט לצאת למסכים באוקטובר הקרוב ושיווקו כבר החל, כולל טריילר משובח שבהחלט עורר סקרנות לקראת המוצר המוגמר. כאמור, השבוע החליטה הנהלת אולפני פרמונט שהפיקו את "Shutter island" לדחות את יציאתו לפברואר.

משמעות ההחלטה היא שהסרט לא יהיה מועמד בטקס פרסי האוסקר, הבא היות והמועד האחרון להגשת מועמדות היא לסרטים שיצאו למסכים לפני סוף דצמבר 2009. דיקפריו כבר מצטלם בימים אלה לסרטו הבא, מותחן המדע בדיוני החדש "Inception" של הבמאי כריסטופר נולן ("האביר האפל"), לצד אלן פייג' (ג'ונו"), מריון קוטיאר ומייקל קיין.

עוד בmakoבידור: לירן דנינו מדבר אחרי ההדחה מ"כוכב נולד"; גם גל אוחובסקי, מרגול וצדי צרפתי לא מאושרים מההדחה; תכירו את היורש של סוזן בויל; צפו ברון קופמן מזיל דמעה; מיי פיינגולד עוברת דירה; ונעה תשבי מסמנת עוד וי על הוליווד.