אין תמונה
ריממבר מיי ניים?

הבאזז אמנם היה גדול אבל בפועל העיבוד המחודש ל"תהילה" מסתמן ככישלון הגדול של התקופה כשהשבוע הוא מדשדש במקום השמיני, שבוע אחד בלבד לאחר שעלה לאקרנים. 4.75 מיליון עשה החידוש ללהיט הענק בסוף השבוע האחרון, וסך כולל של 16.6 מיליון. בשנות השמונים זה היה נחשב המון כסף, היום הרבה פחות. בשבוע הבא הוא אף צפוי לפנות את מקומו בעשירייה הראשונה.

שלושת הסרטים הראשונים בטבלת שוברי הקופות מסוף השבוע האחרון נראים כמו משוואה במתמטיקה: בראש הרשימה, עם פתיחה מרשימה של 25 מיליון דולר, נמצאת קומדיית האימה החדשה של וודי הארלסון, "זומבילנד", שעוסקת בכנופיית זרים השונים זה מזה, ומנסים לשרוד בעולם שנשלט על ידי – נכון, ניחשתם - זומבים.

"גשם של פלאפל" מואיל בטובו לפנות את מקומו ולרדת למקום השני, עם 16.7 מיליון דולר. זהו השבוע השלישי של "פלאפל" בטבלה, ועד כה גרף הסרט כ-82.4 מיליון דולר. הסרט השלישי ברשימה הוא למעשה התוצאה של חיבור בין סרט אנימציה לכל המשפחה לבין זומבים: "צעצוע של סיפור בתלת מימד" נכנס לטבלה עם 12.5 מיליון דולר. לא, לא התבלבלתם, מדובר באותו להיט מ-1995, אלא שהפעם תוכלו לראות את וודי (הקאובוי, לא הארלסון) בשלושה מימדים שלמים. גם בארץ הסרט יצא בסופ"ש האחרון, ויוקרן בדיבוב לעברית בלבד.

הרבה זמן חיכה ריקי ג'רוויס ("המשרד", "ניצבים") לסרט קולנוע משלו, ועכשיו זה קורה: The Invention of Lying היא קומדיה על בחור שחי בעולם שבו כולם אומרים את האמת, וכשהוא נאלץ לשקר בפעם הראשונה, הוא מגלה שהחיים הופכים לקלים יותר. הסרט, בו משתתפות גם טינה פיי וג'ניפר גארנר, פותח במקום הרביעי עם הכנסות של 7.35 מיליון דולר. לא הרחק מאחוריו נמצא "המחליפים", שסוגר שבוע נוסף עם 7.34 מיליון דולר – 26.4 מיליון עד כה.

והנה מישהי שלא היתה צריכה לחכות בכלל עד שמישהו ייתן לה מצלמה וכיסא במאי: דרו בארימור, הפעם על תקן זאת שצועקת "אקשן", נוחתת במקום השישי עם Whip It, דרמה בכיכובה של אלן פייג' ("ג'ונו") על מתמודדת לשעבר בתחרויות יופי, שמחליטה לבחור בקריירה של מחליקה על גלגיליות. הסרט הרוויח 4.85 מיליון בשבוע הראשון שלו, אך ספק אם ניתקל בו בעשירייה בשבוע הבא. 

סכום דומה עשה סרטו החדש של מייקל מור, "קפיטליזם: סיפור אהבה", שמנסה הפעם להעמיד לדין, להרשיע ולהוציא להורג את האחראים למשבר הכלכלי. מדובר בנתונים מאכזבים כשמדובר במור, אבל בואו נודה בזה – אם כבר הצלחתם לגרד 10 דולר לכרטיס לסרט, מה הייתם מעדיפים לראות, סרט על החובות שלכם או סרט על זומבים?

אין תמונה
ריממבר מיי ניים?