בן סטילר מגיע לישראל. הכוכב ההוליוודי החתום על שורה ארוכה של שוברי קופות, הבולטים בהם "משתגעים על מרי", "זולנדר" ו"רעם טרופי" , ינחת בארץ לרגל השקתו המקומית של סרט האנימציה "מדגסקר 2" בו הוא מדבב את האריה הפחדן אלכס. "מדגסקר 2" הוא, כידוע, סרט ההמשך ללהיט האנימציה משנת 2005 שגולל את סיפור בריחתם מגן חיות בניו יורק של כמה חיות מאולפות שגילו שהחיים בטבע הפראי רחוקים מלהיות גן של שושנים.

סטילר לא יגיע לבדו. ילוו אותו השחקנית ג'אדה פינקט (אשתו של וויל סמית), המדבבת בסרט את גלוריה ההיפופוטם, כריס רוק המדבב את מרטי הזברה וכן מפיק העל ג'פרי קצנברג שהיה ממקימי אולפני "דרימוורקס" לצד דייויד גפן וסטיבן שפילברג.

אין תמונה
גן עדן עלי אדמות. Dreams Los Cabos

כל הפמליה המכובדת תנחת בישראל בשבת, ה-22 בנובמבר, וכבר באותו ערב תשתתף בפרמיירה לסרט באולם "גלובוס מקס" בצומת פולג בנתניה. בכוונת מארגני האירוע להפוך אותו לפרמיירה בסדר גודל הוליוודי לכל דבר, ומהגדולות שהתקיימו אי פעם מחוץ לגבולות ארצות הברית או אחד הפסטיבלים הבינלאומיים המובילים.

 יורם גלובוס, יו"ר קבוצת "גלובוס גרופ" המפיצה את "מדגסקר 2" בישראל, מסר בתגובה: "זה כבוד גדול שכוכבים בסדר גודל כזה מגיעים ארצה. אני שמח וגאה בעובדה שהאולפנים רואים בנו חלק ממפת הקולנוע העולמית".