ג'ון קורבט (צילום: Stephen Shugerman, GettyImages IL)
קורבט. הנה הנה אני בא | צילום: Stephen Shugerman, GettyImages IL

עוד רגע קט ונישטף כולנו בגל הטריילרים לסרט ההמשך של "סקס והעיר הגדולה", והספוילרים כבר מתחילים לטפטף. הפעם מדובר בליהוק מסקרן מאוד שנחשף לפני ימים אחדים בתוכניתה של אלן דג'נרס: ג'ון קורבט, הלא הוא איידן החתיך, סיפר לאלן בהתרגשות שהוא הוא האקס המסתורי שיחזור להתארח בחייה של קארי.

קורבט הלוהט הסביר שעד עתה נבצר ממנו לדבר על הנושא, אבל עכשיו הוא סוף סוף יכול לחשוף: "הרגשתי ממש רע בששת החודשים האחרונים בכל פעם שמישהו שאל 'אתה מופיע בסרט?'. הייתי חייב לשקר בעניין", הודה קורבט.

מדובר בחדשות טובות עבור שונאות ביג, או כאלה שלא ממש הבינו מה קארי עשתה עם בחורים כמו הסופר המתייסר והממורמר ג'ק ברגר (רון ליווינגסטון) או אלכסנדר פטרובסקי המיובש (מיכאיל ברישניקוב). איידן התקמבק לא פעם ולא פעמיים, אלא שלוש פעמים במהלך העונות של הסדרה – באחד מהסיבובים הללו אף הציע לבראדשו נישואין, ובפעם האחרונה שנפגשו הוא נשא עליו תינוק עגלגל. כך שקשה לנחש מה יהיה בדיוק תפקידו בסיבוב הרביעי.

אגב, אם אתם תוהים מה גרם לקורבט לזמר דווקא עכשיו, ההסבר לפניכם: "גיליתי הרגע שאני עומד להופיע בטריילר, כלומר שאני יכול לספר לכולם את החדשות - איידן חוזר לסקס והעיר!". ועם התלהבות כזאת, מי אנחנו שנישאר אדישים?

אין תמונה
קארי וביג. לא ישרדו עד הקרדיטים?

>>השבוע בטוויטר: הפרונט של בר רפאלי, ההריון של ביונסה