אין תמונה
פעילות על טבעית 2. מקום 1

בדיוק לפני שנה, בסוף השבוע שלפני ההלווין האמריקני, כבש סרט קטן ודל תקציב את ראש הטבלה בשבוע השלישי להקרנתו. "פעילות על טבעית" קראו לו, וההצלחה שלו הזכירה לחובבי הקולנוע את סיפור הסינדרלה של "פרויקט המכשפה מבלייר".

אלא שבניגוד ל"מכשפה", סרט ההמשך ל"פעילות על טבעית" הצליח לכבוש גם השנה את ראש טבלת שוברי הקופות, עם נתוני פתיחה כפולים מאלה שעשה בסוף השבוע ההוא. 41.5 מיליון דולר גרף הסרט, שייאלץ להתמודד בשבוע הבא מול המשכון נוסף בסדרת "המסור". בניגוד לאמריקנים, לא נראה לנו שאורן פאלי, הבמאי הישראלי של הסרט, משקשק מפחד.

ההצלחה של "פעילות על טבעית 2" הדיחה את "ג'קאס" ממקומו בראש הטבלה, למרות שגרף השבוע כ-21.6 מיליון דולר. עד כה הרוויח הסרט, שמופץ בשלושה מימדים, כ-87 מיליון דולר. סרט האקשן "RED", בכיכובו של ברוס וויליס ושאר גימלאי הוליווד, מתמקם במקום השלישי בטבלה עם 15 מיליון דולר השבוע.

סרט חדש נוסף שנכנס לעשירייה הוא "מכאן והלאה", דרמה על טבעית בבימויו של קלינט איסטווד, שפתחה עם 12 מיליון בקופות. "הרשת החברתית" סוגר את החמישייה הראשונה עם 7.3 מיליון וסך רווחים של כמעט 73 מיליון בשלושה וחצי שבועות.

במקום השישי נמצא סרט הרוכבים " Secretariat ", שגורף השבוע 6.9 מיליון. "חיים כמו שמכירים" עם קת'רין הייגל נכנס למקום השביעי עם 6.2 מיליון.

סרט האנימציה "אגדה עם כנפיים" ממשיך לדאות למטה לאט עם 3.2 מיליון בסוף השבוע החמישי שלו בבתי הקולנוע, ואילו הסרט הוותיק בטבלה, "גנב עירוני", במקום התשיעי עם 2.7 מיליון וסך רווחים של 84.7 מיליון מאז יצא לאקרנים לפני שישה שבועות. במקום העשירי מתמקם "באה בקלות", שמו העברי של "Easy A", שגורף השבוע 1.8 מיליון בלבד.

אין תמונה
פעילות על טבעית 2. מקום 1

>> איך החדש של וודי אלן?