אין תמונה
פאנץ'. נכנסת לנעליים גדולות

האם וודי אלן מצא את המיה פארו/ דיאן קיטון/סקרלט ג'והנסון החדשה שלו? הבמאי הוותיק, שאחת לכמה שנים מתאהב (אמנותית) בשחקנית אחרת והופך אותה לכוכבת קבועה בסרטיו, בחר במפתיע בבריטית האלמונית יחסית לוסי פאנץ' להוביל את סרטו החדש שטרם נקבע לו שם. זאת לאחר שניקול קידמן פרשה במפתיע מההפקה בגלל עיקובים בצילומי הדרמה "The rabbit hole" בכיכובה, ובבימויו של ג'ון קמרון מיטשל, בו היא משמשת גם כמפיקה.

לוסי פאנץ' בת ה-31 לוהקה במקור לתפקיד משנה בסרטו החדש של אלן, וכמו באגדות נצלה את פרישתה בדקה התשעים של הכוכבת הראשית ותפסה את מקומה. היא מצטרפת לאנסמבל שחקנים מפואר הכולל גם את חברתה הטובה של קידמן נעמי ווטס, ג'וש ברולין, פרידה פינטו (כוכבת "נער החידות ממומביי" המגיעה לסט היישר מצילומי סרט בארץ), אנתוני הופקינס ואנטוניו בנדרס.

וודי אלן נמצא כיום בתקופת פריחה מחודשת בקריירה הארוכה שלו, בעקבות הצלחת סרטו האחרון "ויקי, כריסטינה, ברצלונה", והתפקיד החדש עשוי להקפיץ את פאנץ' למעמד כוכבת מובילה בהוליווד אחרי קרוב לעשור של פעילות אינטנסיבית בתפקידי משנה בסדרות טלוויזיה וסרטי קולנוע.

בין השאר הופיעה פאנץ' ב-"Ella Enchanted" לצד אן האתאווי, ב-"Being Julia" לצד אנט בנינג, בקומדיה-"Hot Fuzz" לצד סיימון פג ובסדרה עטורת השבחים "The class". אלן מיועד להגיע ללונדון בראשית החודש הבא לתחילת הצילומים, והסרט יעלה בקיץ 2010.

רוצים 10 ספרים במתנה? בחרו את ספר השנה העברי שלכם ואולי תזכו במארז של עשרה מרבי המכר הגדולים של השנה.

ועוד בmakoבידור: שפרה ניצחה את טופז במדד הטוקבקים, אריק אלפר יככב על שערי עיתונים בארה"ב, דן שילון מדבר על פרשת דודו טופז, בר רפאלי מתקלטת, גם בעולם מדברים על דודו טופז ומה עושה היום ציפי משהיד מ"כוכב נולד".