אין תמונה
השותפה. מקום 1

למרות מסע יחסי הציבור האגרסיבי לסרט החדש שהפיק ג'יימס קמרון, "סאנקטום", המותחן התלת מימדי שמתרחש במצולות הים שקע לו אל המקום השני בטבלה השבוע, עם רווחים מאכזבים במיוחד של 9.2 מיליון דולר – בערך תקציב השמפו של סיגורני וויבר ב"אווטאר".

את המקום הראשון תופס במפתיע דווקא זוועתון אימה לנערות, " השותפה", עם לייטון מייסטר ("אחת שיודעת") ומינקה קלי ("אורות ליל שישי"), שפתח השבוע עם 15.6 מיליון דולר.

אל המקום השלישי יורד בחינניות "קשר לא מחייב" עם קוצ'ר ופורטמן, שגרף השבוע 8.4 מיליון דולר. לא הרחק מאחוריו עם 8.3 מיליון נמצא נאום המלך, שבוע שישי בטבלה ועלייה למקום הרביעי. את החמישייה הראשונה סוגר "הצרעה הירוקה", עם 6.1 מיליון וסך רווחים של 87.2 מיליון עד כה.

"הפולחן" עם אנתוני הופקינס, שפתח בשבוע שעבר עם 15 מיליון דולר ונכנס היישר למקום הראשון בטבלה, צונח השבוע אל המקום השישי עם 5.6 מיליון בלבד. גם "המכונאי" נופל אל המקום השביעי לאחר שבוע אחד בלבד בטבלה, עם 5.4 מיליון דולר.

במקום השמיני – "אומץ אמיתי" של האחים כהן, כבר שבעה שבועות במצעד ורווחים של 155 מיליון דולר עד כה – מתוכם 4.7 השבוע. "הדילמה" עם ווינס ווהן מתמקם במקום התשיעי עם 3.5 מיליון, ואילו "ברבור שחור" סוגר שבוע תשיעי בטבלה במקום העשירי והמכובד עם 3.4 מיליון דולר, וכמעט 96 מיליון דולר מאז יצא לאקרנים.

טבלת שוברי קופות

>> פפראצי: נטלי פורטמן בהריון