לזה אנחנו קוראים "טבלה של סרט אחד": בראש העשירייה נוחת, ולא במפתיע, סרט ההמשך "איירון מן 2", בכיכובם של רוברט דאוני ג'וניור, גווינית' פאלטרו וסקרלט ג'והנסון. "איירון מן 2" פתח עם 134 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים – כמעט 40 מיליון דולר יותר מנתוני הפתיחה של קודמו בסדרה – וגרף יותר מכל תשעת הסרטים האחרים בטבלה גם יחד.

במקום השני, אחרי פתיחה מרשימה בשבוע שעבר, נמצא "סיוט ברחוב אלם" המחודש עם 9.2 מיליון דולר בלבד. "הדרקון הראשון שלי", הסרט הוותיק בטבלה, יורד שוב אל המקום השלישי עם 6.8 מיליון דולר בסוף השבוע השביעי שלו בבתי הקולנוע, וחוצה את קו 200 מיליון הדולר בסך הכנסותיו עד כה.

אל המקום הרביעי צונח "דייט לילי" שהגיע אלינו השבוע, עם הכנסות של 5.3 מיליון השבוע, ואת החמישייה הראשונה סוגר " The Back-up Plan" עם ג'ניפר לופז, שגרף 4.3 מיליון דולר.

"פראי ועצבני" שפתח במקום נמוך בשבוע שעבר יורד השבוע למקום השישי עם 4 מיליון דולר בלבד. "התנגשות הטיטאנים" במקום השביעי עם 2.3 מיליון דולר בסופ"ש השישי שלו באקרנים וסך הכנסות של 158 מיליון עד כה.

" Death at a Funeral" המחודש עולה למקום השמיני עם הכנסות של 2.1 מיליון דולר, ואילו " The Losers", סופ"ש שלישי בלבד בבתי הקולנוע, צונח אל המקום התשיעי בטבלה עם 1.8 מיליון דולר. הסרט התיעודי " Babies", שפתח השבוע בהפצה מצומצמת, נכנס אל המקום האחרון בטבלה עם רווחים של 1.6 מיליון.

אין תמונה
אליס בארץ הפלאות. מקום 1

>> פפראצי: בובליל חושפת בטן הריונית