ג'וני דפ בדמותו בשודדי הקריביים (צילום: פורום פילם)
ג'וני דפ | צילום: פורום פילם

עכשיו זה סופי: שלושת סרטי "הפיראטים מהקריביים" שוברי הקופות, בכיכובו של ג'וני דפ, יזכו לסרט רביעי. השבוע אושר כי למרות שהסדרה יועדה להסתיים כטרילוגיה, צלצולי הקופות היו מפתים מדי עבור הפיראטים המודרניים, אולפני הוליווד, ובמהלך 2010 יחלו צילומי הסרט הרביעי. כל זה קרה רק אחרי שדפ הסכים לחזור ולגלם את הפיראט המסטול בתבל קפטן ג'ק ספארו תמורת תלוש שכר חסר תקדים המוערך בכ 30 מיליון דולר ושותפות באחוזים.


מי שלא יחזור לסיבוב נוסף על קרוסלת המזומנים של אולפני דיסני והמפיק ג'רי ברוקהיימר הוא הבמאי גור ורבינסקי שהחליט לפרוש מהסאגה בשיאה. בראיון לאתר E online טוען ורבינסקי, החתום גם על להיט האימה "הצלצול", כי העדיף להתרכז בפרויקט אחר שהוצע לו. גרסה קולנועית למשחק הוידיאו "Bioshock", אודות ניצול מהתרסקות מטוס המגיע לעיר תת מימית מסתורית ומתעמת עם שליטיה. 

בהתחשב בעובדה שסרטי "הפיראטים מהקריביים" נוצרו בהשראת אחד המתקנים המוכרים ביותר בפארק השעשועים דיסנילנד, נראה שורבינסקי הופך רשמית למתרגם המוביל בהוליווד של משחקים לסרטים. "זו הייתה חוויה מדהימה עבורי להביא את סרטי הפיראטים למסך הגדול, ואני אסיר תודה מקרב לב לכל צוות ההפקה ובעיקר לג'רי ברוקהיימר וג'וני דפ על ההזדמנות שהעניקו לי לעבוד איתם", אומר גור ורבינסקי, "אשמח לכל הזדמנות לשתף פעולה איתם גם בעתיד".


הסרט הרביעי בסדרת "הפיראטים מהקריביים" מיועד להגיע למסכים בקיץ 2011. עדיין לא ברור כוכבי הסרטים הקודמים בהם אורלנדו בלום, קירה נייטלי וג'פרי ראש יסכימו לשחזר את תפקידיהם גם בסרט החדש.