אין תמונה
יומנו של חנון 2. מקום 1

למרות שבארץ לא זכינו עדיין לראות את "יומנו של חנון", בארה"ב כבר רוכבים על ההצלחה של הסרט הראשון ומוציאים את סרט ההמשך – "רודריק שולט".

כצפוי, גם הקומדיה הזאת לכל המשפחה הצליחה לכבוש את הקופות וגרפה 24.4 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלה באקרנים. בתוך כך היא גם הביסה את סרט הפנטזיה עתיר האפקטים של זאק סניידר בכיכובם של ונסה הדג'נס וג'ון האם, "סאקר פאנץ'", שנכנס הישר למקום השני עם 19 מיליון דולר בלבד.

במקום השלישי – "ללא גבולות" עם רוברט דה נירו ובראדלי קופר, שגרף השבוע 15.2 מיליון דולר. "סנגור במבחן" עם מת'יו מקונוהי ממשיך לשמור על רמת הכנסות דומה גם בסוף השבוע השני שלו באקרנים – 11 מיליון דולר.

אל המקום החמישי יורד השבוע "רנגו", שגרף 9.8 מיליון דולר וכך חצה את קו 100 מיליון הדולר בארבעה סופ"שים בלבד. עד כה גרף סרט האנימציה עם ג'וני דפ 106.3 מיליון.

את החמישייה האחרונה פותח "פלישה עולמית: הקרב על לוס אנג'לס", שהדרדר למקום השישי לאחר שלושה סופי שבוע עם 7.6 מיליון דולר בלבד, למרות פתיחה מבטיחה. "פול" במקום השביעי עם 7.5 מיליון ואילו "ירח אדום" עם אמנדה סייפריד במקום השמיני עם 4.3 בלבד.

את המקומות האחרונים תופסים "כנגד כל הסיכויים" עם מאט דיימון, עם הכנסות של 4.4 מיליון דולר השבוע, ו"דרושות אימהות למאדים" – סרט האנימציה שכבר הוכתר ככישלון קופתי, השבוע עם 2.1 מיליון בלבד וסך הכנסות כולל של כ-19 מיליון דולר. תקציבו של הסרט הזה, אגב, הוא כ-150 מיליון דולר. אופס.

>> היום שאחרי: ג'קי מתרגל לתהילה