אין תמונה
מתוך אובססיבית. 28.5 מיליון דולר

לעומת הקריירה המוזיקלית המצליחה שלה, הקריירה הקולנועית של ביונסה נוולס לא ממש מזהירה עד כה (אפילו ב "Dream girls"  ג'ניפר הדסון גנבה את ההצגה בלי למצמץ). אך כעת מסתמן שסרטה החדש יהיה אחת ההצלחות הגדולות שלה.

במותחן הפסיכולוגי "אובססיבית" מגלמת ביונסה את בת', אשתו של איש עסקים מצליח (אידריס אלבה) שעובדת חדשה וסקסית במשרדו מפתחת תשוקה בלתי נשלטת כלפיו, ומוכנה לעשות הכול כולל מעשי אלימות ורצח במטרה לכבוש את ליבו. אלי לרטר ("גיבורים") מגלמת את המפתה הקטלנית, וביונסה היא האישה שאיתו הצריכה להחליט בשלב ראשון למי להאמין ובשלב שני איך להישאר בחיים. התוצאה: "אובססיבית" גרף 28.5 מיליון דולר והדיח מהפסגה, אחרי שבוע אחד, את "שוב בן 17" של זאק אפרון המדרדר למקום השני וגורף עוד 11.6 מיליון דולר לסך הכנסות כולל של 39.9 מיליון.

במקום השלישי כניסה לדרמת האקשן "לחימה", על צעיר חסר כל המגיע לניו יורק לנסות את מזלו, והופך גלדיאטור מצטיין בקרבות רחוב לא חוקיים תחת עינו הפקוחה של נוכל ממולח ההופך לאמרגנו. צ'נינג טאטום וטרנס הווארד מככבים בסרט, שגרף 11.4 מיליון דולר. במקום הרביעי כניסה מאכזבת לדרמה סוחטת הדמעות "הסולואיסט", בה מנסה ג'יימי פוקס להוכיח שהאוסקר בו זכה על "ריי" לא היה רק הברקה חד פעמית שלו. בסרטו ההוליוודי הראשון של הבמאי הבריטי ג'ו רייט ("כפרה") הוא מגלם הומלס מעורער שעיתונאי ציניקן (רוברט דאוני ג'וניור) מגלה שבעברו היה מוזיקאי גאון והופך אותו לגיבור תקשורתי, רק כדי לגלות שחברות אמת ומתן מלב אל לב חשובים בהרבה מעוד סקופ. הסרט גרף 9.7 מיליון דולר בלבד.

במקום החמישי כניסה מפתיעה לסרט התעודה הצרפתי המרהיב "כדור הארץ", שעבר השבוע מהפצה מוגבלת להפצה כלל ארצית, ומתמקד בשלוש משפחות בעלי חיים וחייהם השונים בקצוות מנוגדים של הגלובוס. הסרט גרף 8.5 מיליון דולר בסוף השבוע, המצטרפים לסך הכנסות כולל של 14.2 מיליון. יתרת העשירייה המובילה כוללת סרטים וותיקים יותר בסימן ירידה, בולט בהם המותחן עטור הכוכבים "שם המשחק" ההופך לפלופ רשמי מהדהד, ויורד למקום השביעי בטבלה עם הכנסות של 6.8 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 25.1 מיליון דולר בלבד. כאמור, בסוף השבוע נפתחת עונת סרטי הקיץ הגדולים עם "אקס מן המקור: וולברין" המדובר, בכיכובו של יו ג'קמן. יהיה אקשן.

אין תמונה
"מקורות מוסמכים". הטוויטר של קית' אורבן