אין תמונה
Paranormal Activity. מקום 3

רק לפני שבוע עלה לאקרנים "Paranormal Activity", סרט האימה דל התקציב של הבמאי הישראלי אורן פלי, והשבוע הוא ממשיך להסב נחת: אחרי פתיחה נאה של 7.1 מיליון במקום החמישי, מזנק הסרט למקום השלישי ברשימה השבוע עם 20.2 מיליון. סך ההכנסות שלו עומד כבר על 33.7 מיליון דולר, ועם תקציב זעום של כמה עשרות אלפי דולרים ובאזז היסטרי, הוא בהחלט מצדיק את ההשוואה המתבקשת ל"פרויקט המכשפה מבלייר".

ומי במקומות הראשונים? "ארץ יצורי הפרא" של ספייק ג'ונז פותח עם 32.5 מיליון, ומתמקם היישר בראש הטבלה. מדובר בעיבוד קולנועי לספר הילדים הקלאסי של מאוריס סנדק, בכיכובם של קתרין קיניר, ג'יימס גנדולפיני ופורסט וויטאקר. הוא מצטרף לשורת עיבודים לספרים פנטסטיים כמו "סיפורי נרניה" ו"מצפן הזהב". במקום השני, עם 21.2 מיליון דולר, פותח המותחן החדש " Law Abiding Citizen", בכיכובם של ג'יימי פוקס וג'רארד באטלר. הסרט עוסק באזרח שאשתו ובתו נרצחו באכזריות, שמחליט לקחת את החוק לידיו. אכן, נשמע מרתק.

אחרי שבוע אחד בפסגה, צונח "טיפול זוגי" של וינס ווהן אל המקום הרביעי עם 17.9 מיליון. עדיין נתון לא רע, בהתחשב בהכנסות של הסרט החמישי ברשימה – " The Stepfather", שפותח השבוע עם 12.3 מיליון. מותחן האימה החדש הזה מספר על סטודנט שמגלה שאימו יוצאת עם גבר חדש, שמתגלה כפסיכופט. בתפקידים הראשיים מככבים שחקני הטלוויזיה סילה וורד, דילן וולש ("ניפ/טאק") ופן באדג'לי ("אחת שיודעת").

את החמישייה התחתונה פותח הסרט הוותיק בטבלה, הלא הוא "גשם של פלאפל", שהכניס בסוף השבוע 8.1 מיליון דולר. עד כה עומדות הכנסותיו של הסרט על 108 מיליון דולר. לא רע בשביל פלאפל, לא? גם קומדיית האימה "זומבילנד" מסרבת לנוח על משכבה בשלום, ובמקום זאת מבצעת צניחה חופשית אל המקום השביעי עם 7.8 מיליון דולר בלבד – ירידה של חמישה מקומות מהשבוע שעבר.

הרחק מאחור, עם נתונים מאכזבים בשבוע היסטרי שכזה, נמצא "צעצוע של סיפור" בתלת מימד עם 3 מיליון, אחד לכל מימד כנראה.

אין תמונה
Paranormal Activity. מקום 3