אין תמונה
אזור תשע. מקום ראשון

הבאזז והטריילר הגאוני עשו את שלהם, וכך הצליח סרט המדע בדיוני "אזור תשע" לכבוש בסוף השבוע האחרון את פסגת טבלת שוברי הקופות בארצות הברית למרות שחתום עליו במאי פרסומות וקליפים אלמוני מדרום אפריקה, ניל בלומקמפ, והוא נטול כוכבים מוכרים (אלא אם לוקחים בחשבון את במאי טרילוגיית "שר הטבעות" פיטר ג'קסון שהוא אחד המפיקים).

הסרט, המספר על ספינת חלל ענקית מלאה פליטים חייזרים שנתקעה לפני 30 שנה בשמי דרום אפריקה והמאורעות שהובילו לקרב בינם ובין המין האנושי המגלם כאן במפתיע את תפקיד האיש הרע, גרף 37 מיליון דולר.

"ג'י.איי.ג'ו כוח המחץ" יורד מהפסגה למקום השני, אך עדיין מושך קהל רב לאולמות וגורף 22.5 מיליון דולר נוספים לסך הכנסות כולל של 98.7 מיליון. למקום השלישי נכנסת דרמת הפנטזיה "אשתו של הנוסע בזמן", על אהבתה הגדולה לאישה שבעלה נסחף במרחבי הזמן ללא שליטה, והיא אינה יודעת לעולם מתי יישאר לצידה ומתי יעלם לפרק זמן לא ידוע. הסרט, בו מככבים אריק באנה ורייצ'ל מק'אדמס, גרף 19.2 מיליון דולר.

למקום השישי בטבלה נכנס "The goods", הקומדיה החדשה בכיכובו של ג'רמי פיבן ("הפמליה"), על יועץ פיננסי יוצא דופן ואנשי צוותו ההזויים המגיעים לעיר קטנה בלב ארצות הברית כדי להציל עסק כושל למכירת רכבים משומשים מפשיטת רגל. הסרט גרף 5.3 מיליון דולר. כניסה נוספת למקום התשיעי לסרט האנימציה היפני "פוניו", על ידידותם המופלאה של ילד בן חמש ונסיכת דג זהב החולמת להפוך לבת אנוש. הסרט גרף 3.5 מיליון דולר.

אין תמונה
אזור תשע. מקום ראשון