אין תמונה
אפרון ב"שוב בן 17". 24 מיליון דולר

העולם שייך לצעירים, בעיקר אם הם יפים, מפורסמים וחתומים על חוזים באולפני דיסני. כך, שבוע אחד בלבד אחרי שמיילי סיירוס כבשה את צמרת טבלת שוברי הקופות בארצות הברית בגרסה הקולנועית לסדרת הטלוויזיה המצליחה בכיכובה, "האנה מונטנה: הסרט", מחליף אותה במקום הראשון עוד בוגר מצטיין של פס הייצור לאלילי נוער (במקרה זה נערות): פליט סרטי "היי סקול מיוזיקל" זאק אפרון. הקומדיה החדשה "שוב בן 17", בה הוא מגלם את כוכב נבחרת הכדורסל בתיכון שהפך לגבר שחוק ואפרורי, ואז מקבל הזדמנות פלאית לחזור שוב לגיל 17 ולחיות מחדש את נעוריו, גרפה 24 מיליון דולר.

במקום השני המותחן עטור הכוכבים "שם המשחק" עם ראסל קרואו ובן אפלק, הזקוקים בדחיפות כל אחד בנפרד ללהיט קופתי ברזומה הדועך שלהם. בסרט הנוכחי, המבוסס על סדרת טלוויזיה בריטית מצליחה, משתף צוות עיתונאים חוקרים פעולה עם המשטרה בניסיון לחשוף את האמת מאחורי רצח פילגשו של חבר קונגרס צעיר ושאפתן. גלריית המשתתפים המרשימה בסרט כוללת את רייצ'ל מק-אדמס, הלן מירן, ג'ף דניאלס, ג'ייסון בייטמן ורובין רייט פן. ההכנסות לא משהו לעונת העוד מעט קיץ: 14 מיליון דולר.

"האנה מונטנה: הסרט" יורד למקום הרביעי, וגורף עוד 12.6 מיליון דולר לסך הכנסות כולל של 56.1 מיליון. גם עסקי "מהיר ועצבני 4" עדיין טובים, והסרט מדורג השבוע במקום החמישי עם הכנסות של 12.2 מיליון דולר נוספים לסך כולל ומרשים של 136.7 מיליון דולר.

במקום השישי כניסה לאקשן-טראש החדש מפס הייצור הבלתי נלאה של ג'ייסון סטאתהם הבריטי, שהחל דרכו ככוכב להיטי פולחן מצטיינים (הבולט בהם "סנאץ'" שכתב וביים גאי ריצ'י) והפך למלך האקשן סוג ב' של הוליווד. סרטו הנוכחי, "קראנק 2: מתח גבוה", הוא ההמשך למעלליו של הרוצח השכיר המעוניין לפרוש צ'ב צ'יליוס רק עם סיפור מסגרת מגוחך עוד יותר. אחרי שמצא מותו בנפילה ממסוק בסוף הסרט הראשון חוזר צ'יליוס לחיים, בעזרת לב מלאכותי המושתל בחזהו, ויוצא למסע הרג והרס נוסף ברחובות לוס אנג'לס במטרה למצוא במועד את ליבו המקורי לפני שזה יימכר בשוק השחור. הבעיה: ליבו החדש חייב להיטען לפרקים על ידי הלם חשמלי כדי להמשיך לפעום. מצד שני, מי צריך הגיון כשיש מכות, יריות, מרדפי מכוניות וערמות של גופות? לא מעט כנראה היות ומד ההכנסות הוא 6.5 מיליון דולר בלבד. שאר הסרטים בעשירייה המובילה השבוע הם וותיקים או בסימן ירידה.

אין תמונה
אפרון ב"שוב בן 17". 24 מיליון דולר