בסוף השבוע החמישי שלו בבתי הקולנוע מוכיח סרט האנימציה "הדרקון הראשון שלי" שאף פעם לא מאוחר. אחרי שפתח במקום הראשון בטבלה, בילה שבועיים במקום השלישי והצליח להעפיל בשבוע שעבר למקום השני, כובש "הדרקון" את ראש הטבלה שוב עם הכנסות של 15 מיליון דולר, ועוקף בדרך סרטים חדשים שעלו השבוע.

בין השאר הוא משאיר מאחור את " The Back-up Plan", קומדיה רומנטית חדשה בכיכובה של ג'ניפר לופז, שפתחה במקום השני עם 12.2 מיליון דולר. "דייט לילי", שפתח לפני שבועיים במקום הראשון, מוצא עצמו במקום השלישי עם 10.6 מיליון דולר בלבד.

סרט האקשן החדש " The Losers" נכנס למקום הרביעי עם הכנסות של 9.6 מיליון דולר, ואילו "קיק אס", סרט הקומיקס שפתח בשבוע שעבר, גורף השבוע 9.5 מיליון דולר שמבטיחים לו את המקום החמישי בטבלה. "התנגשות הטיטאנים" פותח את החמישייה האחרונה עם 9 מיליון דולר בסוף השבוע הרביעי שלו בקולנוע וסך הכנסות של 146 מיליון עד כה.

הרימייק "Death at a Funeral" בכיכובם של טרייסי מורגן וכריס רוק, שפתח בשבוע שעבר במקום הרביעי והמכובד, יורד השבוע למקום השביעי עם 8 מיליון דולר בקופות. סרט הטבע התת ימי " Oceans" נכנס היישר למקום השמיני בטבלה עם 6 מיליון דולר, ואילו "השיר האחרון" של מיילי סיירוס יורד למקום התשיעי עם רווחים של 3.7 השבוע. את העשירייה סוגר הסרט הוותיק בטבלה, "אליס בארץ הפלאות", עם 2.2 מיליון דולר בסוף השבוע השמיני שלו באקרנים וסך רווחים של 328 מיליון דולר.

אין תמונה
תני לי לנחש. עשית משהו עם השיער?

>> רווקה בניו יורק: עדי נוימן נפרדה מהחבר

כל העדכונים הכי חמים מהארץ ומהעולם ישירות לנייד
שלחו את המילה מבזק למספר 5000 ותתחילו להתעדכן