אין תמונה
Paranormal Activity. עוד 22 מיליון

כאלה אנחנו: אם מישהו משלנו מצליח, אנחנו לוקחים את הקרדיט לעצמנו. זה לא שסרט האימה דל התקציב "Paranormal Activity" מצליח בטירוף בגלל שהוא כזה סרט מצוין. הוא לא טיפס לראש טבלת שוברי הקופות השבוע עם 22 מיליון דולר וסך הכנסות כולל של 62.5 מיליון בגלל השיווק המעולה שלו. ממש לא. הרי ברור לכולם שההצלחה של הסרט נובעת מישראליותו של הבמאי המוכשר שלו, אורן פלי. אז למה הוא עדיין לא נרכש להפצה בארץ? לא ברור, אבל הימור שלנו - תנו לו עוד שבועיים בטבלה ותראו איך הוא נחטף.

כזכור, פלי (38) השקיע 15 אלף דולר בלבד בהפקת הסרט המספר את סיפורם של בחור ובחורה, שחושדים שביתם רדוף שדים ומציבים מצלמות בבית כדי לצלם אותם.

למקום השני נכנס "המסור 6" עם 14.8 מיליון דולר. אגב, בספרד הסרט זכה לדירוג הנדיר X, דירוג שמעולם לא ניתן לסרט רק בגלל אלימותו, מה שאומר שהוא יוקרן שם רק בבתי קולנוע פורנוגרפיים. במקום השלישי "ארץ יצורי הפלא" עם 14.4 מיליון דולר בשבוע השני שלו בבתי הקולנוע, וסך הכנסות של 54 מיליון עד כה. את החמישייה סוגרים " Law Abiding Citizen" עם 12.7 מיליון ו"טיפול זוגי" של וינס ווהן, שבשבוע השלישי שלו עושה 11.1 מיליון דולר.

במקום השישי הסרט האנימציה החדש "Astro Boy" המבוסס על סדרת מאנגה יפנית מצליחה. שרליז ת'רון, ניקולס קייג' וקריסטן בל הם רק כמה מהשמות שתרמו את קולם לסרט, שמספר על מדען שיוצר ילד-רובוט בעל כוחות-על, לאחר מות בנו האמיתי. הסרט גרף 7 מיליון דולר בשבוע הראשון שלו.

במקום השמיני "קרקס האימים: שוליית הערפד" - הסרט החדש בגל סרטי הערפדים שסחף את האקרנים, ומנסה לרכב על ההיסטריה שיצר "דמדומים". דארן שאן הוא נער רגיל לגמרי, שפוגש בערפד מבוגר והופך לעוזרו. מבוסס על סדרת ספרי הנוער של דארן שאן, עם ג'ון סי. ריילי בתפקיד הערפד. הסרט גרף כ-6.4 מיליון דולר בשבוע הראשון באקרנים – לא ממש "דמדומים", בלשון המעטה.

אין תמונה
Paranormal Activity. עוד 22 מיליון