מל גיבסון ואוקסנה (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
גיבסון ואוקסנה. האמיתית | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL

פרשת גירושיו של מל גיבסון הולכת ומסתבכת: אחרי שרובין גיבסון, אשתו מזה 28 שנים של הכוכב המעורער, החליטה לדרוש ממנו גט בטענה של "חילוקי דעות שאינם ניתנים לגישור", החל גל שמועות בנוגע לסיבה האמיתית לפרידה בין השניים. צהובונים ברחבי העולם דיווחו כי מדובר ברומן שמנהל גיבסון עם צעירה ממוצא רוסי העונה לשם אוקסנה, אך שם משפחתה לא פורסם. במקביל נפוצו תמונות של גיבסון ואישה לא מזוהה בעלת שיער כהה ארוך יוצאים יחד מהקרוון הפרטי שלו על סט הצילומים הקנדי של סרטו החדש,"The edge of darkness".

השלב הבא בסאגה היה חשיפתה המתוקשרת של הזמרת הרוסייה בת ה-24, אוקסנה פוצ'פה, שטענה בראיון לצהובון הבריטי הסאן כי היא המאהבת המסתורית של מל גיבסון והסיבה לגירושיו. אותה פוצ'פה טענה כי היא וגיבסון אוחזים ב"אהבה גדולה ורצינית ורוצים זה או זו". שום גורם רשמי מטעמו של גיבסון אישר כי השחקן מכיר את אוקסנה פוצ'פה, שלא לדבר על מנהל רומן איתה, אבל גם העובדה שהיא כלל אינה דומה לצעירה כהת השיער שצולמה לצידו לא מנעה מצהובונים ואתרים בכל רחבי העולם לחגוג על תמונות פרומו חושפניות של הזמרת-דוגמנית ולהפוך אותה לכוכבת לחמש דקות. גם אחרי שגיבסון הכחיש כל קשר לאוקסנה פוצ'פה, היא טענה בתגובה: "הוא עדיין לא בשל לחשוף את היחסים בינינו, אבל בקרוב נוכל לדבר על הכל".

אלא שאוקסנה פוצ'פה, מתברר, לא תוכל לדבר עוד הרבה זמן, וגם סיבות לשיר כבר לא נשארו לה. בסוף השבוע הגיע הפרוד הטרי מל גיבסון בן ה-54 לבכורה ההוליוודית של הסרט "אקס מן המקור: וולברין", כשעל זרועו תלויה ברוב פאר אוקסנה האמיתית: אוקסנה גריגורייבה בת ה-39, דוגמנית רוסיה לשעבר וזוגתו החדשה בהווה. וכן, יש לה שיער כהה והיא תואמת ויזואלית לאישה שצולמה לצידו על סט הצילומים של המותחן החדש. כמה קל להתפרסם כאשר כל מה שעומד לרשותך הוא שם משפחה וארץ מגורים תואמים, גוף מפואר מצולם בלבוש מינימלי וחוסר עכבות מוחלט בדרך להשגת תשומת לב.

רובין גיבסון (צילום: Mel Bouzad, GettyImages IL)
רובין גיבסון. לא משנה איזו אוקסנה - לי מגיע כסף | צילום: Mel Bouzad, GettyImages IL

כך או אחרת, אוקסנה גריגורייבה לא הכירה את גיבסון לאחרונה. על פי דיווח בתוכנית הטלוויזיה "אקסס הוליווד", השניים מנהלים רומן סוער כבר שלוש שנים, אך רק בזמן האחרון החליט גיבסון להמר על כל הקופה (תרתי משמע) ולהגיע איתה לראשונה לאירוע פומבי. 

ההתלבטות הארוכה של מל בהחלט מוצדקת, בהתחשב בנסיבות פרידתו מאשתו רובין. על פי הפרסומים, הוא עתיד לאבד בהליך הגירושים חצי מהונו, המוערך במיליארד דולר. כמו כן דווח כי שבעת ילדיו המשותפים עם רובין זועמים עליו בעקבות נטישת אמם ומסרבים לדבר איתו, והוא אף צפוי לאבד את החזקה על בנו הקטין בן ה-11, שיישאר להתגורר עם אמו. גיבסון, מצידו, עדיין לא אישר ולא הכחיש את הדיווחים שאוקסנה גריגורייבה מצפה להולדת ילדם הראשון, וזו למעשה הסיבה הרשמית להחלטתו לחשוף את הרומן ביניהם ולהיפרד מאשתו.

תגובתה של הזמרת-דוגמנית אוקסנה פוצ'פה לפרסום שמה המלא של אהובת ליבו האמיתית של מל גיבסון טרם נמסרה.