אין תמונה
מגה מוח. מקום ראשון

סופ"ש אחד של פחד, והאמריקנים מוכנים להמשיך הלאה – שלושת הסרטים החדשים שיצאו השבוע לאקרנים דחקו מטה מטה בטבלה את "המסור 3D" ו"פעילות על טבעית 2".

את המקום הראשון כובש השבוע סרט האנימציה החדש של "דרימוורקס", "מגה מוח", קומדיה על ארכי-נבל שמנסה להביס את הגיבור שמתנכל לו. את הדמויות הראשיות מדבבים וויל פארל, בראד פיט וטינה פיי. הסרט גרף 47.6 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו בבתי הקולנוע.

במקומות השני והשלישי מתמקמים שני סרטים חדשים נוספים: "אל תלחצי אני בדרך" (תרגום בעייתי נוסף נוסח "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס") או בשמו הלועזי, "Due Date", בכיכובו של רוברט דאוני ג'וניור, גרף 33.5 מיליון דולר השבוע. " For Colored Girls", דרמה חברתית בבימויו של טיילר פרי, נכנסה היישר למקום השלישי עם 20.1 מיליון דולר.

אחרי ארבעה שבועות בטבלה, "RED" יורד בנחת אל המקום הרביעי עם 8.9 מיליון דולר וסך רווחים של 71.9 מיליון עד כה. "המסור 3D" צונח אל המקום החמישי לאחר שבוע אחד בלבד בפסגה, עם 8.2 מיליון דולר.

מצבו של "פעילות על טבעית 2" טוב קצת יותר – הסרט אמנם גרף השבוע רק 7.3 מיליון, אך סך הרווחים שלו מאז יצא לפני שלושה שבועות עומד כבר על 77.2 מיליון.

במקום השביעי נמצא "ג'קאס 3D" עם 5.1 מיליון וסך רווחים מרשים של 111 מיליון דולר בארבעה שבועות. "מכאן והלאה" יורד למקום השמיני עם קצת יותר מ-4 מיליון דולר, ולא הרבה מאחוריו נמצא " Secretariat", עם 4 מיליון. הסרט הוותיק בטבלה, "הרשת החברתית", גורף בשבוע השישי שלו באקרנים 3.6 מיליון וסוגר רווחים של כ-85 מיליון דולר.

אין תמונה
מגה מוח. מקום ראשון

>> תראו את החברה החדשה של ציון ברוך