אין תמונה
קרוז. עם סמנת'ה על השטיח האדום

ככה בונים באזז: השמועות, הצילומים וההדלפות מהסט של הסרט המדובר סקס והעיר 2 לא מפסיקים לזרום, ועכשיו מגיעה שמועה חדשה על ליהוק מפתיע נוסף. פנלופה קרוז, זוכת האוסקר היפיפייה, תופיע בסרט בתפקיד עצמה. אבל אם ציפית לראות אותה בסצנת סקס עם מירנדה, תתכוננו לאכזבה - ככל הנראה, מדובר בסצנה שתתרחש על השטיח האדום.

קרוז היא לא הכוכבת היחידה ששמה נקשר בהפקת הסרט - גם מיילי סיירוז ולייזה מינלי עתידות להופיע בו. בניגוד לשמועות, ביונסה עצמה לא תשתתף בסיקוול-פריקוול, אבל השיר שלה, "Single Ladies", כן. על פי ההדלפות מסט הצילומים, מינלי תשיר את השיר בחתונה מסוימת במהלך הסרט, ולא, לא מדובר בחתונתה של סמנת'ה.

ובחזרה לפנלופי: מסתבר שלמרות שהיא עסוקה מאוד בימים אלה, היא עדיין מוצאת זמן לחברה החדשה שלה - מדונה. שתי הכוכבות ובני זוגן, השחקן חוויאר ברדם והדוגמן הצעיר חזוס לוז, נפגשו בשישי האחרון בניו יורק לארוחת ערב משותפת. בעוד מדונה הורידה מרטיני בקצב, פנלופי היתה היי בנטורל עם משקאות ללא אלכוהול, מה שמחזק את השמועות על הריונה הסודי מברדם.

שתי החברות החדשות אמורות להיפגש שוב בארוחת ערב אצל הבמאי הספרדי פדרו אלמודובר, ידיד טוב של קרוז. אנחנו רק מקווים, שפנלופה לא תגמור כמו החברה הטובה האחרונה של מדונה, בריטני.

שרה ג'סיקה פרקר על הסט של סקס והעיר הגדולה 2 (צילום: Handout, GettyImages IL)
ג'סיקה פרקר במהלך הצילומים | צילום: Handout, GettyImages IL

עוד ב-mako בידור: שי מ"הישרדות" ואריק אלפר יושבים ללאנץ'; להילארי סוואנק אין בעיה עם עירום מול הילדים; עידן חביב ורותם סלע חזרו לארץ מהצילומים של "אבודים באפרקיה"; גאי ריצ'י: "אני עדיין אוהב את מדונה".