אין תמונה
צ'יוואווה בבוורלי הילס. היורש של לאסי?

עונת הסתיו בעיצומה וכך גם גל סרטי הביניים בהם נאלץ הקהל האמריקני להרוות צימאונו לבידור עד שיגיעו התותחים הכבדים של החורף. הזוכה הגדול של השבוע: "הצ'יוואווה מבברלי הילס", שילוב דיבוב אנושי וצילום חי (טכניקה הזכורה מהסרט "בייב") המגולל את סיפורה של כלבת צ'יוואווה מפונקת הננטשת במקסיקו ונאלצת, לראשונה בחייה, להתמודד עם העולם החיצון בעזרת חבריה החדשים: חבורת כלבי רחוב היספנים עם לב זהב.

פריס הילטון בבת ים גרסת ההולכים על ארבע? לא נכחיש זאת. הכנסות של 29 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון בבתי הקולנוע בארצות הברית מדברים בעד עצמם. בין המדבבים: דרו ברימור, הקומיקאי ג'ורג' לופז, אנדי גרסיה ופייפר פירבו.

למקום השלישי בטבלה נכנסת הקומדיה הרומנטית "Nick & Norah's Infinite Playlist". סיפור אהבתם הלא צפויה של בסיסט שבור לב בלהקת רוק וצעירה מבולבלת שאין להם דבר במשותף פרט לרצון לגלות פרטים חדשים על להקת עבר נשכחת. הסרט העצמאי נטול הכוכבים (פרט למייקל סרה הזכור לטוב מ"ג'ונו" ו"סופר באד") גרף במפתיע 12 מיליון דולר.

למקום החמישי בטבלה נכנס המערבון "אפלוסה", בבימויו של אד הריס שגם מככב. זהו סרטו השני של הריס כבמאי (אחרי "פולוק") ועלילתו מתרחשת בעיירה שכוחת אל אליה מגיעים שני אקדוחנים המוצאים עצמם מגני התושבים מחוואי מושחת השולט בהם ביד רמה. הסרט, בו משתתפים גם רנה זלווגר וויגו מורטנסן, גרף 5.5 מיליון דולר.

למקום התשיעי נכנסת הקומדיה "An American Carol", ספק פרודיה על פטריוטיות ספק הטפת מוסר רצינית על אהבת המולדת. מבוסס על אגדת חג המולד הקלאסית הגיבור הפעם הוא מפיק סרטים חתרן הזוכה לביקור שלוש רוחות רפאים המלמדות אותו אהבת מולדת מהי. קלסי גרמר, ג'ון ווייט וג'יימס וודס מככבים. התוצאה: הכנסות של 3.8 מיליון דולר. כניסה אחרונה למקום העשירי לסרט התיעודי "Religulous", שגרף 3.5 מיליון דולר ובו חוקר הקומיקאי ביל מאייר את ההשפעה הדתית על כמה מהסיפורים התקשורתיים הבולטים בארצות הברית בשנים האחרונות.

טבלת שוברי הקופות בארה"ב (צילום: mako)
צילום: mako