ארנולד שוורצנגר מושל קליפורניה
שוורצנגר. רק בתפקיד אורח | צילום:

בדיחה פרטית, גימיק משעשע על חשבון מושל קליפורניה או סוג של יחצ"נות עקיפה ל"אווטאר", סרטו החדש של הבמאי ג'יימס קמרון? כך או אחרת, הקומיקאי טום ארנולד טוען השבוע בראיון שהעניק לעיתון ניו יורק טיימס כי קמרון מתכונן לצלם סרט המשך ללהיט "שקרים אמיתיים" משנת 94' בהשתתפות שוורצנגר.

כזכור, ארנולד כיכב בסרט המקורי כיד ימינו של הארי טסקר (שוורצנגר), מרגל על בסוכנות סודית שאפילו אשתו (ג'יימי לי קרטיס) ובתו (אליזה דושקו) אינן יודעות על זהותו האמיתית ומאמינות שהוא סוכן מכירות בחברת מחשבים.

"כל מה שאני יודע זה שג'יימס קמרון מתכונן לעשות את זה", אומר ארנולד, "אני ושוורצנגר נהיה מעורבים בפרויקט. אני אפילו לא יודע אם יקראו לזה 'שקרים אמיתיים 2', אבל הצילומים יחלו בעוד 14 חודשים בדיוק. כמה ימים אחרי שארנולד ישלים את כהונתו כמושל קליפורניה".

ההערכה היא שאם קמרון אכן יצלם המשך ל"שקרים אמיתיים" יופיעו שוורצנגר וטום ארנולד בתפקידי אורח בלבד, היות ומושל קליפורניה בהווה כבר מזמן לא בגיל ובכושר המאפשרים לו להוביל אפוס אקשן גדול תקציב.

עוד בmakoבידור: אקי אבני וסנדי בר מתאחדים לכבוד המילקי, פאולה ולשטיין לא רוצה לחזור ל"כוכב נולד", אלון בן דוד אבא לתאומות, רנין בולוס עוזבת ללונדון, בר רפאלי הכי מטוקבקת ביולי, מולי שגב מתרגש לקראת צילומי הסרט עם כוכבי "ארץ נהדרת" וג'וליה לואיס דרייפוס רומזת שהאיחוד של סיינפלד לא יהיה חד פעמי.