אין תמונה
בולוק. במקום הראשון

חג ההודיה נגמר, חנוכה וחג המולד עוד לפנינו, ובין לבין האמריקנים עסוקים ככל הנראה בדברים אחרים ולא ממש טורחים למלא את בתי הקולנוע. כך קורה שסרטים חדשים נכנסים למקומות נמוכים בטבלה, וסרטים ששברו קופות רק לפני שבועיים, בקושי מגרדים הישגים ראויים לציון. 

"דמדומים 2: מולד הירח", למשל, שפתח עם יותר מ-140 מיליון דולר בשבוע הראשון שלו, גרף השבוע 15.7 מיליון בלבד, והוא ממוקם במקום השני בטבלה. " The Blind Side", הדרמה בכיכובה של סנדרה בולוק, עקף את "מולד הירח" עם 20.4 מיליון דולר.

למקום השלישי נכנס הסרט "אחים", בכיכובם של נטלי פורטמן וג'ייק ג'ילנהול. הסרט, שעלה גם אצלנו בסוף השבוע האחרון, מספר על מערכת יחסים מורכבת בין צעיר שאחיו החייל נעדר ונחשב למת, לבין אשתו של האח. הסט גרף 9.7 מיליון דולר בסף השבוע הראשון שלו. במקום הרביעי, עם עלייה של מקום אחד מהשבוע שעבר, נמצא הסרט הוותיק ביותר בטבלה - "רוחות חג המולד", שגרף 7.5 מיליון דולר ובסף הכל 115 מיליון מאז שעלה לאקרנים. "מזל תאומים", הקומדיה של רובין ויליאמס וג'ון טרבולטה יורדת למקום החמישי עם 6.9 מיליון דולר.

את החמישייה האחרונה פותח הסרט "Armored", דרמת אקשן חדשה עם מאט דילון ולורנס פישבורן. הסרט מספר על נהג חדש בחברת מכוניות משוריינות, שמצטרף למזימה של חבריו לעבודה לשדוד את אחת המשאיות של החברה, תוכנית שכמובן משתבשת ומסתבכת. הסרט גרף 6.6 מיליון דולר בסופ"ש האחרון, כמו גם "2012", שצונח מהמקום השלישי בטבלה אל המקום השביעי לאחר שלושה שבועות בלבד.

במקום האחרון השבוע נמצא סרט חדש נוסף, "כולם בסדר", דרמה משפחתית בכיכובם של רוברט דה-נירו ודרו בארימור. דה-נירו מגלם אלמן שמגלה שהקשר שלו עם ילדיו התקיים רק הודות לאשתו, והוא יוצא למסע כדי לקרב אליו את בני משפחתו. הסרט גרף 4 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע הראשון שלו, מה שאומר שהשבוע הראשון שלו בטבלה יהיה, ככל הנראה, גם האחרון.

אין תמונה
בולוק. במקום הראשון

>> ביקורת קולנוע: "אחים"