מייקל דאגלס (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
דאגלס. מניותיו שוב בעליה | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL

הקריירה של מייקל דאגלס לא ממש פורחת בשנים האחרונות, וגם הבמאי אוליבר סטון כבר ידע ימים טובים יותר. מה עושים? מאחדים שוב כוחות בסרט המשך ללהיט "וול סטריט", אותו כתב וביים סטון בשנת 87' ועליו זכה דאגלס בפרס האוסקר כשחקן הטוב ביותר.

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה אמש שדאגלס בן ה-64 חתם על חוזה להשתתף בסרט ההמשך, ששמו הזמני יהיה "וול סטריט 2", וישוב לגלם את טייקון ההשקעות חסר המצפון גורדון גקו. כזכור, בסרט המקורי הסכים גקו לקחת תחת חסותו ברוקר צעיר ושאפתן (צ'רלי שין) וללמד אותו את סודות עולם ההשקעות. עדיין לא ידועים פרטים על עלילת הסרט החדש, אך הוא מיועד להיות ההפקה ההוליוודית הגדולה הראשונה שתעסוק במשבר הפיננסי העולמי הנוכחי.

אוליבר סטון כבר הביע הסכמה לביים את הסרט אך לא יכתוב הפעם את התסריט. למלאכה כבר הושכרו שירותיו של אלן לוב, החתום גם על מותחן ההימורים "21". עדיין לא ידוע אם גם צ'רלי שין יחזור לגלם את דמותו של הברוקר באד פוקס בסרט ההמשך, והאם יחזור השחקן הבריטי טרנס סטאמפ לגלם את אויבו המושבע של גקו, איש העסקים לארי ווילדמן. עם זאת, שמו של הכוכב העולה הצעיר הלוהט ביותר בהוליווד בימים אלה, שיה לה בוף, כבר הוזכר כליהוק פוטנציאלי נוסף לסרט החדש.

מייקל דאגלס ינסה לאושש כבר בקיץ הקרוב את הקריירה המדשדשת שלו, בתפקיד משנה בקומדיה העל טבעית החדשה "The ghost of girlfriend past" לצד מתיו מקונוהי וג'ניפר גארנר, בו מופיעה בתפקיד קטן גם נועה תשבי. אוליבר סטון עדיין מנסה להתאושש מהפלופים הכלכליים והאמנותיים של שלושת סרטיו האחרונים: האפוס ההיסטורי "אלכסנדר", הדרמה "מגדלי התאומים" על אירועי ה 11 בספטמבר והסרט האוטוביוגרפי המושמץ "W" שניסה לתעד את סיפור חייו, עלייתו ונפילתו, של נשיא ארצות הברית היוצא ג'ורג' בוש.