מיילי סיירוס טקס פרסי הילדים (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
סיירוס. בקולנוע לא בטלוויזיה דווקא כן | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL

בשורה טובה ובשורה רעה למעריציה של מיילי סיירוס ובת דמותה הדמיונית האנה מונטנה. בידיעה המתפרסמת בסוכנות Associated press טוענת הכוכבת בת ה-16 שלא יהיה סרט המשך ל"Hannah Montana: The Movie ", הגרסה הקולנועית לסדרת הטלוויזיה שהפכה אותה לאייקון, היוצא בקרוב למסכי הקולנוע ברחבי העולם. זו, אגב, הבשורה הטובה. הבשורה הרעה: לסיירוס אין כוונה לוותר בשלב זה, על התפקיד שהעלה אותה לגדולה והיא מוכנה בחפץ לב לצלם עונה נוספת של סדרת הטלוויזיה בהפקת אולפני דיסני.

"היה לנו מזל גדול שהתסריט של הגרסה הקולנועית היה מבריק", טוענת סיירוס, "בסוף הסרט מגלים את זהותה האמיתית של האנה מונטנה, אבל בצורה חכמה ומרגשת. לדעתי זה פוסל את האפשרות לצלם סרט המשך, אבל אשמח להמשיך לגלם אותה בטלוויזיה. התחייבתי עקרונית לעונה שלישית, ואני מוכנה גם לרביעית אם האולפנים ירצו בזה".

במקביל מתכוננת סיירוס להופעתה הבאה על המסך הגדול, בסרט "The Last Song" שיצולם בקיץ. את התסריט כותב ניקולס ספרקס, החתום על רבי מכר סוחטי דמעות שעובדו בהצלחה לקולנוע כמו "הודעה בבקבוק", "לילות ברודנטה" וכמובן "היומן". הפעם לא מדובר בעיבוד לספר, אלא בתסריט מקורי שספרקס חיבר במיוחד עבור כוכבת הנעורים הלוהטת. הן מיילי סיירוס והן ניקולס ספרקס מסרבים לספק פרטים על ההפקה.