מתוך יעד סופי 4 (יח``צ:  יחסי ציבור )
מתוך יעד סופי 4. מקום 1 | יח``צ: יחסי ציבור

שבוע אחד בלבד הספיק לבראד פיט וטרנטינו לשהות בפסגת שוברי הקופות בארה"ב. "ממזרים חסרי כבוד" יורד השבוע למקום השני עם הכנסות של 20 מיליון דולר בסוף השבוע ו-73.8 מיליון עד כה.

את הפסגה כובש בסערה החלק הרביעי בסדרת "יעד סופי", שהפעם מוצג בתלת מימד. במהלך סוף השבוע הראשון להקרנתו רשם הסרט סך הכנסות של 28.3 מיליון דולר. במקום השלישי עם הכנסות של 17.4 מיליון דולר, ניצב "ליל המסכות 2", סרט ההמשך לעיבוד המחודש מ-2007 אותו ביים רוב זומבי, שגם אחראי לסרט המקורי משנת 1978.

למקום הרביעי יורד "אזור 9" של פיטר ג'קסון עם הכנסות של 10.7 מיליון בסוף השבוע האחרון. ג'י איי ג'ו – כוח המחץ" שומר על כוחו במקום החמישי עם סך הכנסות של 71 מיליון דולר ואולי התואר "שובר הקופות האחרון של הקיץ".

כניסה נוספת לעשירייה המובילה היא של "לקחת את וודסטוק", סרטו החדש של הבמאי אנג לי, שמתמקם במקום התשיעי. הסרט עתיד לפתוח את פסטיבל הסרטים הקרוב בחיפה שיתקיים בחג הסוכות.

טבלת שוברי קופות
צילום:

עוד ב-mako בידור: הבנות של "מחוברות" מכבות את המצלמה. ראיון פרידה; רוני דלומי: "הוכחתי שאני מוכנה לזה נפשית"; מדונה וחסוס בכותל; ועינב גלילי ואלון בן דוד בפפראצי טיטולים.