עוד לא יבשו השלוליות של סוף השבוע הגשום שהיה לנו, וכבר מתחילים להריח את הקיץ הקרוב. סרט האסונות החייזרי הראשון שמגיע אלינו השבוע, "פלישה עולמית: הקרב על לוס אנג'לס", הצליח לכבוש בגדול את הקופות בארה"ב עם פתיחה מצוינת של 36 מיליון דולר. "רנגו", שכיכב בשבוע שעבר במקום הראשון, מפנה את מקומו השבוע ומסתפק במקום השני והמכובד מאוד עם 23 מיליון דולר.

זה לא היה המקרה עם שני הסרטים החדשים האחרים שפתחו השבוע – אל המקום השלישי, בפער עצום, נחת סרט הפנטזיה "ירח אדום" (במקור "כיפה אדומה") עם אמנדה סייפריד, שפתח עם 14.1 מיליון דולר בלבד – נתון מאכזב למדי לסרט שניסה לרכוב על גל ההצלחה של "דמדומים".

אך נתוני הפתיחה המאכזבים של "ירח אדום" הם כאין וכאפס לעומת אלה של "דרושות אימהות למאדים" – סרט אנימציה בהפקתו של רוברט זמקיס ומאולפני האנימציה שיצרו את "רכבת לקוטב". למרות שמדובר בסרט לכל המשפחה, ז'אנר שלא מאכזב בדרך כלל בקופות, הסרט גרף רק 6.8 מיליון דולר ונכנס אל המקום החמישי.

במקום הרביעי נמצא "כנגד כל הסיכויים", המותחן העתידני בכיכובם של מאט דיימון ואמילי בלאנט, שגרף השבוע 11.5 מיליון דולר. "רווקים לשבוע" במקום השישי עם 5.1 מיליון ואילו " Beastly" עם ונסה הדג'נס במקום השביעי עם 5 מיליון.

במקום השמיני השבוע נמצא "לזרום עם זה" של ג'ניפר אניסטון ואדם סנדלר, שגרף 4 מיליון דולר השבוע ו-94 מיליון דולר מאז יצא למסכים לפני ארבעה וחצי שבועות.

הסרט הוותיק בטבלה, זוכה האוסקר "נאום המלך", עדיין איתנו. הוא התברג למקום התשיעי עם 3.6 מיליון השבוע וסך הכנסות של 129 מיליון דולר. ניכר כי בשבוע הבא הוא סוף סוף יואיל לפנות את מקומו בטבלה אחרי 11 שבועות.

את העשירייה סוגר "נומיאו וג'ולייט" המצויר, שצונח השבוע מהמקום השישי אל המקום העשירי – עם 3.5 מיליון דולר והכנסות של 89 מיליון דולר עד כה.

>> ג'סטין טימברלייק עובר למילה קוניס