סקרלט ג'והנסון לסודהסטרים (צילום: סודהסטרים)
ג'והנסון בפרסומת. לא מוותרת | צילום: סודהסטרים

יש מי שלא ממש מרוצה מהעובדה שסקרלט ג'והנסון נבחרה לפרזנטורית של חברת "סודהסטרים" הישראלית – ולא מדובר דווקא במנהלים ב"פפסי" ו"קוקה קולה".

כלי תקשורת בעולם קוראים לג'והנסון, שנבחרה לככב בפרסומת הסופרבול של המותג, לחזור בה מהחלטתה ולהצטרף לחרם על מוצרי "סודהסטרים", שמיוצרים מעבר לקו הירוק. מכשירי החברה מיוצרים במפעלים במישור אדומים, בעוד שהסירופ שלהם מיוצר במפעלים באשקלון.

 

אחד העיתונים היהודיים הפופולאריים בארה"ב, "The Forward", כתב כי "החברה מנצלת את היתרונות הכלכליים של מיקום המפעל, ומכאן שהיא מרוויחה מהכיבוש". העיתון התייחס למחירי השכירות במישור אדומים, שזולים ב-69 אחוז ממחירי השכירות בתוך תחומי ישראל.

אלא שג'והנסון היהודייה, שחתמה על חוזה ייצוג לשנים הבאות עם המותג, לא ממש מתרגשת מהקריאות להחרים את "סודהסטרים".

"זו היתה שותפות טבעית – אני משתמשת בסודהסטרים כבר חמש או שש שנים, כי אני אוהבת מים מוגזים אבל אני לא אוהבת את הבזבוז והלכלוך שנגרם משימוש בבקבוקים", אומרת ג'והנסון בסרטון שצולם מאחורי הקלעים של הפרסומת. "הדבר האהוב עליי בסודהסטרים הוא שאני לא מרגישה אשמה כשאני נהנית ממשקה בבית. אני לא מרגישה בזבזנית".

הפרסומת בכיכובה תשודר בליל הסופרבול ב-2 לפברואר, ונדמה שמאז הנשיקה המפורסמת של בר רפאלי עם החנון השמנמן בפרסומת ל"גו דדי" לא גרמה מעורבות ישראלית בפרסומת סופרבול לרעש תקשורתי שכזה.

>> מלאי אהבה: אלירז ואילנית צמודים

mako בידור בפייסבוקבטוויטרבאינסטגרם ובגוגל +

סקרלט ג'והנסון בג'קט לבן (צילום: Carlos Alvarez, GettyImages IL)
פעם הבאה תבואי גם לבקר | צילום: Carlos Alvarez, GettyImages IL